اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان زنجان:

استاندار زنجان باید شاخص‌های استان را ارتقا دهد

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه استاندار انتخابی زنجان باید استان را به شاخص‌های رشد بالا برساند، گفت: استاندار زنجان باید بتواند خواسته‌های دولت و مردم را انجام دهد.

استاندار زنجان باید شاخص‌های استان را ارتقا دهد

روح‌الله صمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: با توجه به اینکه استاندار یکی از مقامات ارشد استان محسوب می‌شود باید علاوه‌ بر وظایف ویژه استانداری دارای تخصص و شرایط ویژه باشد.

وی با اشاره به اینکه تعاملات استاندار با مردم، دولت‌مردان و چهره‌های شاخص استان اهمیت دارد، خاطرنشان کرد: وظیفه استانداری توانمندی ویژه‌ای را می‌طلبد تا این امر مهم به خوبی انجام شود.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان زنجان افزود: با توجه به اینکه دولت روحانی قول‌هایی به مردم داده و سیاست خاصی را برای دولت ترسیم و افق دیدی را نیز برای همکاران خود مشخص کرده است، باید استاندار انتخابی در استان زنجان از این نظر نیز خواسته‌های مردم و دولت را مورد توجه قرار دهد.

وی با بیان اینکه همواره شخصیت علمی و توانمندی‌های تجربی و تخصصی یک استاندار در استان تاثیرگذار و تعیین‌کننده بوده است، ادامه داد: مسئولیت استانداری یک شخصیت جامع‌الاصفاتی را می‌طلبد.

صمدی با اشاره به اینکه استان زنجان مولفه‌ها و شاخص‌هایی دارد و از برخی از استان‌ها عقب مانده است، یادآور شد: استاندار انتخابی باید این مولفه‌ها و شاخص‌ها را مورد توجه قرار دهد.

وی با بیان اینکه بومی بودن استاندار خیلی مهم نیست اما خواسته مردم نیز برای بومی بودن کاملاً منطقی است، اذعان داشت: استاندار غیر بومی برای شناخت استان زمان زیادی را صرف خواهد کرد.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان زنجان با بیان اینکه مهم این است که یک فرد توانمند و تلاش‌گر که شاخص‌های استاندار خوب را دارد، انتخاب شود، ابراز داشت: باید بتواند به وظایف مورد نظر عمل کند.

وی تاکید کرد: استاندار انتخابی باید بتواند استان زنجان را به شاخص‌های رشد بالا برساند.

انتهای پیام/73006/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول