اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جمعی از ورزشکاران و پیشکسوتان فوتبال خمینی‌شهر

زمین چمن تخریب شده مجموعه قدس در بلاتکلیفی قرار دارد

جمعی زیادی از ورزشکاران و پیشکسوتان فوتبال خمینی شهر با امضا طوماری از نماینده مردم در مجلس و مسئولان ورزش و جوانان استان و شهرستان خواستار تعیین تکلیف و تکمیل زمین چمن قدس خمینی‌شهر شدند.

زمین چمن تخریب شده مجموعه قدس در بلاتکلیفی قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از خمینی‌شهر، در این طومار که بیش از 500 ورزشکار و طرفدار ورزش فوتبال امضا کرده‌اند ضمن اعتراض و انتقاد به عدم توجه مسئولان ورزش و جوانان استان و شهرستان، خواستار تسریع در تکمیل و آغاز مجدد راه‌اندازی مسابقات فوتبال در مجموعه قدس شده‌اند.

در این طومار آمده است که مسئولان اسبق شهرستان با تعجیل در تخریب تنها زمین خمینی‌شهر سبب خسارات زیادی به ورزش فوتبال شده‌اند.

در ابتدا سال 91 در یک اقدام غیرکارشناسی و تعجیلی نخستین و قدیمی‌ترین زمین چمن خمینی‌شهر با حضور نماینده وقت مردم در مجلس ، مدیرکل ورزش وقت استان و تعدادی از مسئولان شهرستان و در غیاب مسئولان هیئت فوتبال و فعالان این ورزش مورد تخریب قرار گرفت.

در زمان قبل از تخریب تعداد زیادی از فعالان فوتبال خمینی‌شهر و از جمله کارشناسان و محسن صرامی نماینده منتخب مردم مخالفت خود را با اجرای این طرح اعلام کردند، اما مسئولان اداره ورزش و جوانان استان و شهرستان هیچ‌گونه توجه‌ای به تذکرات ندادند.

مسئولان اداره‌کل ورزش و جوانان وقت استان در آن زمان با اشاره به اینکه در حدود 850 میلیون ریال برای بودجه بازسازی این طرح آماده و تخصیص یافته است در مصاحبه خود وعده تکمیل و بازسازی زمین چمن تا پایان سال 90 را دادند.

پس از گذشت یکسال و نیم با وجود بازدید عبدالرضا ساور معاون وزارت ورزش و جواهری مدیرکل ورزش فعلی استان به دلیل کمبود اعتبار و بودجه تکمیل زمین چمن قدس خمینی‌شهر در بلاتکیلفی قرار دارد.

نماینده مردم خمینی شهر مدتی قبل در مصاحبه خود با فارس از صدور دستور پرداخت چهار میلیارد ریال توسط عباسی وزیر سابق ورزش و جوانان خبر داد.

محسن صرامی در مصاحبه خود با خبرنگار فارس در خمینی‌شهر متذکر شد: تحقق این دستور منوط به پیگیری مسئولان ورزش و جوانان استان و شهرستان است.

لازم به ذکر است در سال‌های گذشته تعدادی زیادی از دوستداران و تیم‌های مختلف باشگاه‌ها و هیئت‌های فوتبال خمینی‌شهر از این چمن استفاده می‌کردند و این مکان مورد استقبال تعداد زیادی از دوستداران فوتبال قرار می‌گرفت اما در حال حاضر این زمین چمن به یک محل بلااستفاده و خاکی تبدیل شده است.

انتهای پیام/2301/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول