اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی معاون بسیج ورزشکاران مازندران

برنامه‌های بزرگداشت بسیج ورزشکاران در مازندران تشریح شد

معاون فرهنگی سازمان بسیج ورزشکاران مازندران برنامه‌های بزرگداشت بسیج ورزشکاران در هفته دفاع مقدس را تشریح کرد.

برنامه‌های بزرگداشت بسیج ورزشکاران در مازندران تشریح شد

سرهنگ پاسدار حسن ذبیحی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت و دلیرمردی‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و نام و یاد 10 هزار و 400 شهید سرافراز استان است.

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های متنوع سازمان بسیج ورزشکاران مازندران در 28 شهریور تا پنجم مهر تصریح کرد: به همین منظور به خاطر در پیش بودن هفته دفاع مقدس سازمان بسیج ورزشکاران استان برنامه خوبی در این ایام پیاده می‌کند.

ذبیحی گفت: در روز 28 شهریور برنامه فضاسازی محیطی با همت اداره‌کل ورزش و جوانان استان و شهرستان‌ها و همچنین کانون بسیج ورزشکاران اجرا می‌شود.

معاون فرهنگی سازمان بسیج ورزشکاران مازندران با اشاره حضور مسئولان در منزل دو شهید ابراز داشت: در اول مهر به همراه مسئولان در منزل دو شهید گرانقدر ورزشکار استان، مهربانیان و کردکلایی حضور خواهیم یافت.

وی در ادامه با اشاره به حضور در گلزار شهدا، مصلی جمعه و همچنین خاطره‌گویی رزمندگان در این ایام افزود: غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، برگزاری زیارت عاشورا، شرکت منسجم و سازمان‌یافته در نماز جمعه و... از دیگر برنامه‌های این سازمان در غیر از هفته دفاع مقدس است.

ذبیحی در پایان خاطرنشان کرد: برگزاری برنامه متنوع در هفته دفاع مقدس با همکاری همه‌جانبه سازمان بسیج ورزشکاران و معاونت فرهنگی ورزش و جوانان استان انجام می‌شود.

انتهای پیام/86005/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول