اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال احمر سمیرم خبر داد

شرکت 100 داوطلب سمیرمی در دوره‌های آموزشی امداد هلال احمر

رئیس جمعیت هلال احمر سمیرم گفت:‌ به منظور تربیت نیروی انسانی ماهر در حوزه امداد و آموزش همگانی یکصد داوطلب سمیرمی در دوره‌های آموزشی امداد و کمک‌های اولیه شرکت کردند.

شرکت 100 داوطلب سمیرمی در دوره‌های آموزشی امداد هلال احمر

به گزارش خبرگزاری فارس از سمیرم، رئیس جمعیت هلال احمر سمیرم عصر امروز در مراسم اختتامیه طرح اوقات فراغت تابستانه اظهار کرد: جمعیت هلال احمر سمیرم به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان، اقدام به برگزاری کلاس‌های آموزشی در 19 رشته هنری، امدادی و علمی در فضاهائی شاد و مناسب کرد.

وی اوقات فراغت را فرصتی مناسب برای شکوفائی استعدادهای نوجوانان و جوانان در زمینه‌های مختلف دانست و افزود: این کلاس‌ها در سه کانون شهر حنا، روستای بیده و جمعیت هلال احمر سمیرم با حضور پرشور و بانشاط نوجوانان و جوانان برگزار شد.

محمدعلی تاج‌دره طرح اوقات فراغت این جمعیت را در راستای فعالیت‌های بشردوستانه، امدادی و آموزشی دانست و تصریح کرد: به منظور تربیت نیروی انسانی ماهر در حوزه امداد و آموزش همگانی یکصد داوطلب سمیرمی در دوره‌های آموزشی امداد و کمک‌های اولیه شرکت کردند.

وی اضافه کرد: افزایش توان علمی، ترویج فرهنگ بشردوستی، سالم‌سازی و ارتقای سطح آگاهی‌های جوانان، ایجاد انگیزه و نشاط در جوانان، ایجاد بستر لازم به منظور شکوفایی استعدادها و بروز ابتکارات امدادی و فرهنگی و ارتقای توانمندی‌های اعتقادی جامعه از جمله اهداف طرح اوقات فراغت جمعیت هلال احمر در این شهرستان است.

به گزارش فارس، به منظور آشنائی با فعالیت‌های جمعیت هلال احمر، همزمان با پایان کلاس‌های اوقات فراغت، نمایشگاه دستاورهای اعضای جمعیت هلال احمر در زمینه های مختلف هنری و همچنین تجهیزات امدادرسانی هلال احمر در مرکز جمعیت هلال احمر سمیرم برگزار شد.

در پایان این مراسم که با اجرای سرود پیش‌آهنگی و مولودی به مناسبت میلاد امام رضا(ع) همراه بود از تعدادی از شرکت‌کنندگان فعال در طرح اوقات فراغت جمعیت هلال احمر سمیرم با اهدای لوح و هدایا قدردانی شد

انتهای پیام/2301/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول