اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل خبر داد

گازرسانی به 40 روستا در مدت شش ماه

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: در نیمه اول امسال ساکنان 40 روستای استان اردبیل از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شدند.

گازرسانی به 40 روستا در مدت شش ماه

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فیروز خدایی عصر امروز در مراسم کلنگ‌زنی گازرسانی به هفت روستای شهرستان نیر اظهار داشت: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر 80 میلیون تومان به انجام می‌رسد که امیدواریم با تأمین منابع بیشتر بتوانیم سرعت اجرای آن را تقویت کنیم.

وی استان اردبیل را از استان‌های سبز کشور در برخورداری از نعمت گاز توصیف کرد و افزود: 66 درصد خانوارهای استان اردبیل از نعمت گاز بهره‌مند هستند.

خدایی تعداد مشترکان گاز را 327 هزار نفر در سطح استان اعلام کرد و ادامه داد: با اتمام گازرسانی به آخرین شهر استان در سال گذشته تمام تمرکز این شرکت بر توسعه و تداوم گازرسانی روستایی است به طوریکه در نیمه اول امسال اهالی 40 روستای استان اردبیل از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شدند.

این مسئول با اعلام اینکه تاکنون 480 روستا از این نعمت بهره‌مند شدند، تصریح کرد: گازرسانی به 128 روستای استان اردبیل نیز در حال اجراست.

وی با اشاره به اقدامات انجام یافته در بخش گازرسانی از ابتدای امسال تاکنون خاطر نشان کرد: بهره‌مندی تمامی شهرهای استان از نعمت گاز طبیعی، بهره‌مندی 407 روستا در استـان از نعمت گاز طبیعی و اجرای عملیات گازرسانی بـه 128 روستای استان جز شاخص‌ترین برنامه‌هاست.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرعامل شرکت گاز استان در ادامه به اجرای پنج هزار و 400 کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز طبیعی و نصـب بیش از 169 هــزار علمک گـاز در سطح استـان اشاره کرد و یادآور شد: گازرسانی به بیـش از 970 واحـد از صنایع عمده و جز و گازرسانی به 58 واحـد از جایگاه‌های CNG در استـان انجام شده است.

خدایی توسعه پرشتاب شبکه‌گذاری در مناطق روستایی استان اردبیل را ضروری اعلام کرد و گفت: در سال مزین به حماسه سیاسی و اقتصادی مجموعه شرکت گاز استان تلاش شبانه‌روزی را در مسیر توسعه شبکه گازرسانی در مناطق روستایی انجام داده است.

وی در پایان از کارکنان، پیمانکاران و مهندسان ناظر پروژه‌ها در تلاش شبانه‌روزی برای گازرسانی به دورافتاده‌ترین مناطق روستایی قدردانی کرد.

انتهای پیام/62004/ک30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول