اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس سیستان و بلوچستان:

آزادسازی سوسنگرد نتیجه هماهنگی نیروهای ارتشی و مردم بود

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان گفت: آزادسازی سوسنگرد پس از یک سال محاصره، نتیجه قطعی همکاری و هماهنگی نیروهای ارتشی و مردم بود.

آزادسازی سوسنگرد نتیجه هماهنگی نیروهای ارتشی و مردم بود

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه سلمان،حمزه دهقان پیرامون سالروز آزادسازی سوسنگرد پس از یک سال محاصره اظهار داشت: منطقه‌ای که سوسنگرد در آن قرار داشت جبهه میانی خوزستان بود و منطقه ای وسیع شامل حمیدیه، سوسنگرد و بستان را شامل می شد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان افزود: عراق با کنترل آن می توانست در هر قسمت از آن به جاده اصلی اهواز - حمیدیه - سوسنگرد و بستان دست پیدا کند از این نظر محاصره و اشغال این منطقه برای دشمن بعثی اهمیت بسیاری داشت.

وی با اشاره به اینکه منطقه سوسنگرد هیچگاه به اشغال کامل دشمن در نیامد تاکید کرد: دشمن برای اشغال این منطقه تلاش بسیاری کرد و طی چند مرحله این منطقه را تا محاصره بخش‎هایی از شهر پیش برد اما با چند حمله برق آسای رزمندگان اسلام از اشغال دشمن خارج شد و دشمن به اهداف شوم خود نرسید.

دهقان ادامه داد: سرانجام سوسنگرد در چنین روزی در سال 1360 ه. ش از اشغال نیروهای رژیم بعثی به دست پرتوان رزمندگان اسلام آزاد شد؛ این پیروزی بزرگ نتیجه قطعی همکاری و هماهنگی نزدیک بین نیروهای ارتشی و مردمی بود.

انتهای پیام/75004/ک/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول