اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

افتخاری دیگر برای شهرستان جم

کسب عنوان برتر کنگره بین‌المللی علم و فوتبال توسط پژوهشگر جمی

عبدالحسین ابراهیمی یکی از فرهنگیان شهرستان جم در مرحله نخست کنگره بین‌المللی علم و فوتبال به عنوان برتر دست یافت.

کسب عنوان برتر کنگره بین‌المللی علم و فوتبال توسط پژوهشگر جمی

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، عبدالحسین ابراهیمی پژوهشگر فرهنگی شهرستان جم شامگاه پنج‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مرحله نخست کنگره بین‌المللی علم و فوتبال با حضور تعداد زیادی از شرکت‌کنندگان بین‌المللی در ایران برگزار شده است.

وی در تشریح جزئیات این کنگره افزود: در پی فراخوان فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران مبنی بر برگزاری کنگره تخصصی علم و فوتبال و ارائه مقاله به دبیر خانه این کنگره توسط کارشناسان ورزش در سراسر کشور، مقاله اینجانب پس از تایید هیات داوران به عنوان مقاله برتر در این کنگره پذیرش شد.

این محقق شهرستان جم یادآور شد: کنگره بین‌المللی و تخصصی علم و فوتبال در آبان ماه 92 با حضور متخصصان ورزش و علوم ورزشی از تعدادی از کشورهای جهان و افراد سرشناسی چون بلاتر رئیس فیفا، پروفسور جری دوراک رئیس بخش پزشکی فیفا، دکتر مگنی متخصص ارزیابی آمادگی جسمانی و استاد دانشگاه اکسترا بریتانیا، پروفسور آلبرتوسی رئیس شورای مدیریت روان‌شناسی اروپا و همچنین اساتید ارزشمند تربیت بدنی و علوم ورزشی کشور در محل آکادمی ملی المپیک برگزار می‌شود.

ابراهیمی اضافه کرد: موضوع مقاله اینجانب "اولویت‌بندی عوامل موثر بر رضایت‌مندی تماشاگران از خدمات ارائه شده در ورزشگاه‌ها" است که امیدوار هستم بتوانم افتخاری برای استان و شهرستان کسب کنم.

وی افزود: حمایت از پژوهشگران و محققان شهرستان و استان امری لازم است که امیدوار هستیم مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

انتهای پیام/2451/ر20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول