اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت‌وگو با فارس اعلام شد

تمهیدات تاکسیرانی مشهد برای اول مهر/ استفاده از 2 هزار راننده خانم

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی مشهد گفت: تمام تمهیدات لازم برای خدمات رسانی به دانش‌آموزان در ابتدای سال تحصیلی در نظر گرفته شده و سازمان برای ابتدای مهر آمادگی کامل دارد.

تمهیدات تاکسیرانی مشهد برای اول مهر/ استفاده از 2 هزار راننده خانم

هادی عطارزاده طوسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: بیش از 7 هزار خودرو برای سال تحصیلی جدید را در نظر گرفته‌ایم که با توجه به تعداد تاکسی‌ها، در رفت و آمد سایر اقشار نیز مشکلی پیش نخواهد آمد.

وی تصریح کرد: با تمهیداتی که اندیشیده شده سرویس‌دهی به دانش‌آموزان سر وقت و به طور مناسب انجام خواهد شد و دیگر اقشار نیز به طور منظم خدمات دریافت خواهند بود.

** برنامه‌ریزی برای جابجایی 70 هزار دانش‌آموز

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی مشهد با بیان اینکه برنامه‌ریزی برای سرویس مدارس سال تحصیلی 93-92 از اواسط اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شده خاطر نشان کرد: برنامه‌ریزی برای جابجایی 70 هزار دانش‌آموز در سال تحصیلی بوده و اقدامات لازم در این زمینه انجام شده است .

عطارزاده طوسی ادامه داد: هماهنگی های لازم در تمام زمینه‌های مربوط به سرویس مدارس از نرخ تا تعداد نفرات انجام شده به گونه‌ای که نرخ سرویس مدارس با توجه به مصوبه شورای شهر 20 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

** محدودیت و سقف تعداد سرنشین در سرویس‌های مدارس

وی افزود:  تمهیداتی هم برای نظارت بر تعداد نفرات سرویس‌ها در نظر گرفته شده به نحوی که در مقطع ابتدایی حداکثر ظرفیت پنج نفر یعنی 1 نفر در صندلی جلو و چهار نفر در صندلی عقب و در مقطع راهنمایی و متوسطه حداکثر ظرفیت چهار نفر یعنی 1 نفر در صندلی جلو و سه نفر در صندلی عقب تعریف شده است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی مشهد تاکید کرد: تمام مقررات با نرخ‌نامه جدید به طور کامل برای تمام مدارس و تمام موسسات زیر پوشش تاکسیرانی ارسال شده و تمهیدات نظارتی نیز برای آنها در نظر گرفته شده است.

** توزیع آرم و برچسب سرویس مدارس

عطارزاده طوسی افزود: آرم و برچسب سرویس مدارس نیز برای خودروها تهیه شده و در حال توزیع است تا سرویس های مدارس از دیگر خودروها متمایز شوند.

وی اضافه کرد: علاوه بر این برای ایمنی بیشتر دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه و راهنمایی بیش از 2 هزار راننده خانم در نظر گرفته شده که به آنها خدمات‌رسانی می‌کنند.

انتهای پیام/2202/ط30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول