اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه خلیج فارس بوشهر:

دانشکده فنی مهندسی جم ردیف بودجه مستقل دارد

معاون مالی اداری دانشگاه خلیج فارس بوشهر گفت: دانشکده فنی مهندسی جم ردیف بودجه مستقل دارد.

دانشکده فنی مهندسی جم ردیف بودجه مستقل دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، شبیر اشکپور مطلق شامگاه جمعه در نشست مسئولان دانشگاه خلیج فارس با اعضای شورای اسلامی جم اظهار داشت: دانشگاه خلیج فارس از دانشگاه‌های مهم در سطح استان و کشور است و برای افزایش سطح کیفی تحصیل در این دانشگاه اقدامات ارزنده‌ای صورت گرفته است.

وی افزود: ایجاد دانشکده فنی و مهندسی جم از اقدامات مهم و ارزنده در این مجموعه است که موجبات رضایتمندی مردم و مسئولان شهرستان جم شده است.

معاون مالی اداری دانشگاه خلیج فارس بوشهر با اشاره به داشتن ردیف بودجه‌ای مستقل برای دانشکده فنی مهندسی جم خاطرنشان کرد: به دلیل در حال توسعه بودن دانشکده هنوز بودجه مربوط، کفاف هزینه‌های دانشکده را نمی‌دهد و بخش زیادی از بودجه جاری از طریق اعتبارات دانشگاه تامین می‌شود.

اشکپور مطلق به هزینه‌بر بودن امکانات رفاهی مانند غذا و خوابگاه اشاره و درخواست کرد که بخشی از این هزینه تا مستقل نشدن دانشگاه از طریق اعتبارات شهرستان تامین شود.

معاون مالی اداری دانشگاه خلیج فارس در مورد عدم استفاده از نیروهای بومی و اساتید تصریح کرد: در حال حاضر بخش عظیمی از نیروی فعال در دانشکده از کارکنان بومی است که در ادامه نیز تداوم خواهد داشت.

اشکپور مطلق عدم استفاده از اساتید تخصصی را به دلیل نبودن این تخصص‌ها در جم دانست و گفت: امیدوار هستیم با تلاش بیشتر شاهد رفع مشکلات موجود باشیم.

وی یادآور شد: رئیس دانشگاه و معاونان دانشگاه خلیج فارس از تمام توان و ظرفیت موجود برای افزایش امکانات دانشکده فنی جم و بهبود سطح تعلیم و تربیت در این مجموعه استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/2451/صا20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول