اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی اعلام کرد

پرداخت 860 میلیارد ریال تسهیلات به گندم‌کاران آذربایجان غربی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: سال زراعی جدید 860 میلیارد ریال تسهیلات به گندم‌کاران آذربایجان غربی پرداخت می‌شود.

پرداخت 860 میلیارد ریال تسهیلات به گندم‌کاران آذربایجان غربی

سیدعلی مختاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به کشت پاییزه در آذربایجان غربی، اظهار داشت: گندم، جو و کلزا عمده‌ترین محصولات کشت پاییزه در استان هستند.

وی با اشاره به افزایش سطح زیر کشت پاییزه در آذربایجان غربی، تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود در سال زراعی جدید 272 هزار هکتار از اراضی دیم و 104 هزار هکتار از اراضی آبی استان برای کشت پاییزه آماده شوند.

مختاری خاطرنشان کرد: سال زراعی جدید سطح زیر کشت پاییزه در آذربایجان غربی نسبت به سال زراعی جاری 16 هزار هکتار افزایش می‌یابد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی با اشاره به تولید گندم در آذربایجان غربی، افزود: تاکنون 520 هزار تن گندم در استان برداشت شده است که به مراکز خرید دولتی و غیردولتی از قبیل کارخانجات آرد و دام و طیور تحویل داده شده است.

وی ابراز داشت: 376 هزار هکتار از اراضی آذربایجان غربی اعم از دیم و آبی در سال زراعی جدید به زیر کشت پاییزه خواهد رفت.

مختاری به تسهیلات در نظر گرفته شده برای محصولات کشت پاییزه به‌ویژه گندم در آذربایجان غربی اشاره کرد و گفت: میزان تسهیلات اختصاص یافته به این منظور 910 میلیارد ریال است.

وی ادامه داد: 860 میلیارد ریال تسهیلات از مجموع 910 میلیارد ریال به کشت گندم در آذربایجان غربی تعلق دارد و به گندم‌کاران استان پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/61010/غ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول