اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای روحانیت جزیره قشم:

برگزاری آزمون ورودی سبب ارتقای سطح حوزه‌های علمی اهل سنت می‌شود

امام‌جمعه لافت و عضو شورای روحانیت جزیره قشم گفت: برگزاری آزمون ورودی سبب ارتقای سطح حوزه‌های علمی اهل سنت می‌شود.

برگزاری آزمون ورودی سبب ارتقای سطح حوزه‌های علمی اهل سنت می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، شیخ سید احمد پوازی ظهر امروز در حاشیه برگزاری آزمون ورودی طلاب اهل سنت با بیان اینکه آزمون ورودی مدارس علوم دینی اهل‌سنت ابتکار خوبی از جانب دبیرخانه شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل‌سنت کشور بوده است، اظهار داشت: ورود افراد با هوش و با آگاهی بالا به مدارس علوم دینی‌‎ اهل‌سنت یکی از فواید برگزاری آزمون ورودی طلاب است.

وی با بیان اینکه آزمون ورودی مدارس علوم دینی اهل‌سنت بازدهی مدارس را بالا می‌برد، ادامه داد: افزایش بازدهی مدارس علوم دینی یعنی افزایش منفعت و بهره مردم و جامعه از مبانی دینی.

عضو شورای روحانیت جزیره قشم با بیان اینکه آزمون ورودی طلاب اهل‌سنت موجب می‌شود تا طلبه تازه‌وارد در همان ابتدا بر تقویت دانایی‌های خود اهتمام بورزد، خاطرنشان کرد: امیدوارم این حرکت خوب و مؤثر که برای اولین بار در استان برگزار شده در سال‌های آینده هم ادامه داشته باشد.

پوازی با اشاره به برگزاری آزمون ورودی طلاب اهل‌سنت در روزهای پایانی شهریورماه، اظهار امیدواری کرد که با تدبیر مسئولان محترم برگزارکننده آزمون، تاریخ آزمون به اوایل شهریورماه تغییر کند که البته در گفت‌وگوهای به عمل آمده متوجه شدم دیدگاه مسئولان هم همین است.

امام‌ جمعه لافت قشم همچنین با اشاره به برگزاری آزمون تعیین سطح روحانیون و اساتید اهل‌سنت هرمزگان در هفته‌های گذشته، این آزمون را بسیار مفید و مؤثر خواند و ابراز داشت: از مسئولان محترم دفتر نماینده ولی‌فقیه در امور اهل‌سنت هرمزگان و دبیرخانه شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل‌سنت کشور قدردانی می‌کنیم که با برگزاری چنین آزمون مشکل طلاب اهل‌سنت را برطرف کردند.

وی با بیان اینکه پیش از این مدارک علوم دینی در برخی ارگان‌ها معتبر نبود، اذعان داشت: این آزمون و مدرک حاصل از آن می‌تواند زمینه ادامه تحصیل و شاغل شدن طلاب را در ارگان‌های مختلف مهیا کند.

انتهای پیام/88001/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول