اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با باسواد کردن 1194 نفر

جشن ریشه‌کنی بی‌سوادی در بناب برگزار می‌شود

مدیر آموزش و پرورش بناب گفت: با باسواد کردن یک هزار و 194 نفر افراد کم سواد منطقه امیدواریم در 6 ماهه دوم سال‌جاری شاهد برگزاری جشن شکرگزاری ریشه‌کنی بی‌سوادی در منطقه باشیم.

جشن ریشه‌کنی بی‌سوادی در بناب برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، یعقوب جلیل‌آذری امشب در حاشیه جلسه شورای اداری شهرستان بناب در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: کار ساماندهی یک هزار و 800 نفر از فرهنگیان بناب به پایان رسیده و از اول مهرماه با حضور در تمام مدارس منطقه از 22 هزار دانش‌آموز استقبال خواهند کرد.

وی با بیان اینکه تمام مدارس تیزهوشان، شاهد، نمونه، هیئت امنایی، فنی و حرفه‌ای در منطقه دایر هستند، افزود: وجود تمام مدارس در این منطقه ظرفیت بالایی است که تمام دانش‌آموزان منطقه را تحت پوشش می‌برد.

جلیل‌آذری بیان کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده یک هزار و 194 نفر افراد کم‌سواد منطقه را شناسایی و درصددیم نسبت به باسواد کردن آنها اقدام کنیم که امیدواریم در 6 ماهه دوم سال‌جاری شاهد برگزاری جشن شکرگزاری ریشه‌کنی بی‌سوادی در منطقه باشیم.

مدیر آموزش و پرورش بناب از شرکت 570 نفر دانش‌آموز این منطقه در آزمون‌های المپیاد دانش‌آموزی خبر داد و اظهار کرد: 28 نفر از این دانش‌پژوهان در این آزمون‌ها در سطح استان مقام آوردند و یک نفر از آنها نیز که به مرحله کشوری راه یافته بود، مدال برنز المپیاد کشوری را از آن خود کرد.

جلیل‌آذری همچنین با اذعان به روند رو به رشد قبولان دانش‌آموزان منطقه در کنکور سراسری گفت: در کنکور سال89 برای نخستین بار هشت نفر از دانش‌آموزان منطقه 2 رتبه زیر هزار را کسب کرده بودند که این مقدار امسال به 22 نفر افزایش یافته است که این موفقیت در نتیجه تلاش شبانه‌روزی همکاران و حمایت‌های خانواده‌های دانش‌آموزان و زحمات خود دانش‌آموزان بدست آمده است.

وی در پایان تصریح کرد: 10 نفر از 22 نفر در رشته های مختلف پزشکی پذیرفته شده‌اند.

انتهای پیام/60004/ذ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول