اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار میاندوآب خبر داد

اجرای 130 ویژه برنامه دفاع مقدس در میاندوآب

فرماندار میاندوآب از اجرای 130 ویژه برنامه دفاع مقدس در میاندوآب خبر داد.

اجرای 130 ویژه برنامه دفاع مقدس در میاندوآب

حمید جلالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس بر تمامی رزمندگان و خانواده‌های شهدا و ایثارگر، اظهار داشت: هفته دفاع مقدس تاج افتخار ملت ایران بوده و نشانگر مقاومت و اقتدار مردمان آن است.

وی به وجود بیش از 130 برنامه فرهنگی و ورزشی به مناسبت هفته دفاع مقدس در میاندوآب اشاره کرد و گفت: برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این مراسم صورت گرفته است.

جلالی از برگزاری رژه 5 هزار نفری رزمندگان و بسیجیان میاندوآب در نخستین روز از هفته دفاع مقدس خبر داد و افزود: این رژه با عظمت خود، می‌تواند صلابت و اقتدار نیروهای توانمند بسیجی و رزمنده را به دنیا نشان دهد.

وی به برگزاری مسابقات ورزشی در رشته‌های مختلف در این شهرستان اشاره کرد و افزود: برگزاری مسابقات تیراندازی و فوتبال از جمله برنامه‌های ورزشی است که به مناسبت این هفته در میاندوآب برگزار می‌شود.

فرماندار میاندوآب با اشاره به برنامه‌های متعددی در قالب دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان، تصریح کرد: ملت ایران آزادگی و استقلال فعلی خود را مدیون خون شهدا و مبارزه‌های رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس است.

وی به وجود مراسم و برنامه‌های متعددی در پایگاه‌های مقاومت بسیج این شهرستان اشاره کرد و افزود: مراسمی عمومی با حضور اقشار مختلف جامعه در مصلای میاندوآب نیز برگزار می‌شود.

جلالی خاطرنشان کرد: پنجمین روز از هفته دفاع مقدس، غبارروبی مزار شهدا با حضور مسئولان میاندوآب برگزار می‌شود تا یاد و خاطر شهیدان هشت سال دفاع مقدس گرامی داشته شود.

وی بر لزوم آشناسازی نسل جوان با رشادت‌های رزمندگان اسلام تأکید و تصریح کرد: مردم ما به ویژه نسل جوان باید با حماسه‌آفرینی‌های دفاع مقدس بیش از پیش آشنا شده و نسبت به آن بصیرت و بینش پیدا کنند تا بتوانند پاسدار خوبی برای آرمان‌های نظام و انقلاب باشند.

جلالی بر لزوم بزرگداشت این ایام در همه نقاط کشور تأکید کرد و گفت: برای اثربخشی بهتر این برنامه‌ها تلاش کرده‌ایم تا آن‌ها صرفاً در بخش مرکزی متمرکز نشوند؛ لذا امسال در بخش‌های مختلف این شهرستان برنامه‌های متنوعی را برای اجرا در نظر گرفته‌ایم.

انتهای پیام/61006/ر20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول