اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان:

تشدید اقتدار ایران اسلامی بزرگترین دستاورد دفاع مقدس است

استاندار گلستان یکی از مهمترین دستاوردهای دفاع مقدس را تثبیت اقتدار نظام اسلامی ایران در عرصه‌های بین‌المللی یاد کرد.

تشدید اقتدار ایران اسلامی بزرگترین دستاورد دفاع مقدس است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان جواد قناعت صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح استان گلستان که همزمان با نخستین روز از هفته دفاع مقدس در گرگان برگزار شد اظهار داشت: دفاع مقدس موجبات قدرتمندی ایران را در جامعه جهانی فراهم کرده است.

وی تصریح کرد: اکنون بعد از گذشت سی و سومین سالگرد آغاز دفاع مقدس و جنگ تحمیلی ارتش بعثی عراق به ملت ایران شاهد هستیم که یاد آن روزها از خاطره مردم بزرگ ایران فراموش نشده است.

استاندار گلستان با بیان اینکه آوازه جمهوری اسلامی ایران به واسطه دفاع مقدس بر زبان‌ها جاری است خاطرنشان کرد: کشور متجاوز با عمل ناشایست خود هیچ اسم و یادی از خود بر جای نگذاشت اما در کشور مدافع کلمه‌ای زیباتر از جانباز و ایثارگر وجود ندارد.

قناعت با اشاره به اینکه کشور ایران به برکت دفاع مقدس توانسته تحریم‌های کمرشکن و فلج‌کننده را به سلامت پشت سر بگذارد افزود: دشمن تصمیم داشت از طریق تحریم‌ها مشکلاتی را در کف خیابان برای حاکمیت و نظام ایجاد کند، ملت از آرمان‌هایش دست بردارد اما مردم بزرگ و با بصیرت ایران با تحمل سختی‌ها زیر چتر ولایت توانستند مشکلات را پشت سر بگذارند.

وی بیان داشت: با همه فشارهای دشمنان اما حضور گسترده مردم و مشارکت 73 درصدی آنها پای صندوق‌های رای در انتخابات ریاست جمهوری در خردادماه امسال رقم خورد و حربه دشمن در کاهش مشارکت و ایجاد چالش در رقابت به ثمر نرسید.

استاندار گلستان از دیگر شاخصه‌های اقتدار ایران را در عرصه‌های بین‌المللی، انتقال قدرت در فضایی آرام و قانونی برشمرد و گفت: با وجودی که سایر کشورها در هنگام انتقال قدرت با تنش و درگیری روبه‌رو هستند اما در ایران به برکت نظام اسلامی و عنصر ولایت می‌بینیم که انتقال قدرت به آرامی دست به دست منتقل می‌شود.

قناعت بیان داشت: اگر هر روز سایت‌ها و روزنامه‌های دنیا را رصد کنید مشاهده خواهید کرد که بخش اعظمی از مطالب آنها به ایران اختصاص دارد که این مهم نشان از تأثیرگذاری ایران در عرصه‌های بین‌المللی است.

وی با بیان اینکه ایران نقش غیرقابل انکاری در مسائل منطقه‌ای و جهانی دارد یادآور شد: الگو گرفتن مردم منطقه از ایران و عقب‌نشینی رئیس‌جمهور آمریکا از حمله احتمالی به سوریه از مسائل اقتدار و عظمت ایران اسلامی است.

استاندار گلستان گفت: اکنون شاهد تهدید منافع آمریکا در نقاط مختلف دنیا به ویژه در خاورمیانه هستیم که همه این‌ها به واسطه اقتدار نظام اسلامی رقم خورده است.

قناعت تأکید کرد: آمریکا شدیدتر از دوره‌های گذشته نیازمند ایران است که این مسائل ریشه در اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران دارد.

انتهای پیام/83001/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول