اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش اصفهان:

70 مدرسه ابتدایی اصفهان به صورت 6ـ3ـ3 اداره می‌شود

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: در سال تحصیلی جدید 70 درصد از مدارس ابتدایی موجود در سطح استان به صورت 6ـ3ـ3 اداره می‌شوند.

70 مدرسه ابتدایی اصفهان به صورت 6ـ3ـ3 اداره می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، نجیمه باجلان پیش از ظهر امروز اظهار کرد: امروز جشن شکوفه‌ها و غنچه‌ها در تمام مدارس موجود در سطح استان برگزار شده است.

وی با بیان اینکه این جشن هر ساله با ورود دانش‌آموزان پایه نخست ابتدایی به مدارس برگزار می‌شود، اضافه کرد: امسال بیش از 70 هزار دانش‌آموز اول دبستانی به مدارس وارد شده‌اند و با شرکت در این مراسم ورود خود را به مدرسه جشن گرفته‌اند.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به تعداد کلاس‌های پیش‌بینی شده برای این دانش‌آموزان تصریح کرد: در سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان اول دبستانی در دو هزار و 500 کلاس درس در سطح استان مشغول به تحصیل می‌شوند.

وی به اجرای نظام 3+3 در برخی از مدارس ابتدایی موجود در سطح استان اشاره کرد و افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در آموزش و پرورش استان، در سال تحصیلی جدید طرح 3+3 در حدود 30 درصد از مدارس استان اجرا می‌شود.

باجلان با اشاره به تعداد مدارسی که زیر پوشش نظام 6ـ3ـ3 قرار می‌گیرند، تاکید کرد: در سال تحصیلی جدید 70 درصد از مدارس ابتدایی موجود در سطح استان به صورت 6ـ3ـ3  اداره می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه در سال تحصیلی جدید آمار دانش‌آموزان پایه نخست ابتدایی نسبت به سال تحصیلی گذشته تغییر چندانی نداشته است؛ افزود: امروز هم‌زمان با برگزاری جشن شکوفه‌ها در مدارس دانش‌آموزان با درس ایثار و مقاومت نیز آشنا شده‌اند.

انتهای پیام/63004/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول