اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه‌نگاری خبرنگار فارس از رژه نیروهای مسلح در کرمان + تصاویر

آیین سان و رژه نیروهای مسلح صبح امروز در محل بولوار 22 بهمن شهر کرمان برگزار شد.

حاشیه‌نگاری خبرنگار فارس از رژه نیروهای مسلح در کرمان + تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، آیین باشکوه سان و رژه نیروهای مسلح صبح امروز در محل بولوار 22 بهمن شهر کرمان برگزار شد.

آیت‌الله سید یحیی جعفری نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان، اسماعیل نجار استاندار کرمان، سردار روح‌الله نوری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، سردار حسین چناریان فرمانده انتظامی استان کرمان، بهنام سعیدی فرماندار کرمان، حجت‌الاسلام علی توکلی رئیس کل دادگستری استان کرمان و جمعی از فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی در آیین سان و رژه امروز حضور داشتند.

گروه‌های رزم‌نواز در آیین سان و رژه نیروهای مسلح در کرمان آهنگ‌های انقلابی و خاطره‌انگیز دوران دفاع مقدس را نواختند و جانبازان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس هم در این آیین حضور داشتند.

جایگاه ویژه شهدای دوران دفاع مقدس با استفاده از عکس شهدا و گل در محل برگزاری آیین سان و رژه نیروهای مسلح در کرمان ایجاد شده بود.

خانواده معزز شهدا و مردم متدین کرمان و به ویژه جوانان و نوجوانان ساعت‌ها قبل از آغاز رژه در محل برگزاری این آیین حضور داشتند.

حضور خبرنگاران و عکاسان خبری کرمان برای انعکاس اقتدار و صلابت نیروهای مسلح در آیین سان و رژه پررنگ است.

آیین سان و رژه نیروهای مسلح با ادعای احترام مسئولان به شهدای گرانقدر و قرائت آیات کلام‌الله مجید و همچنین پخش سرود جمهوری اسلامی آغاز شد و با سخنرانی فرمانده سپاه ثارالله و استاندار کرمان ادامه یافت.

اسماعیل نجار استاندار کرمان در پایان سخنان خود بخشی از وصیتنامه شهید شوشتری را قرائت کرد « دیروز از هر چه بود، گذشتیم، امروز از هر چه بودیم، گذشتیم، آن جا پشت خاکریز بودیم و این جا در پناه میز، دیروز دنبال گمنامی بودیم و امروز مواظبیم، ناممان گم نشود، جبهه بوی ایمان می‌داد و اینجا ایمان‌مان بو می‌دهد، آنجا درب اتاقمان می‌نوشتیم یا حسین (ع) فرماندهی از آن توست، الان می‌نویسیم، بدون هماهنگی وارد نشوید».

=================

حاشیه‌نگاری از مهسا حقانیت

عکس‌ها از محسن رجب‌پور

=================

انتهای پیام/80019/ع40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول