اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ترافیک پلیس راهور خراسان رضوی:

رانندگان سرویس مدارس ملزم به نصب برچسب سرویس مدرسه هستند

رئیس اداره فرهنگ و ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی استان خراسان رضوی گفت: رانندگان سرویس مدارس ملزم به نصب برچسب سرویس مدرسه هستند.

رانندگان سرویس مدارس ملزم به نصب برچسب سرویس مدرسه هستند

سرهنگ سلیمان ایزدی در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: به منظور بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید رانندگان سرویس‌های مدارس به‌ویژه در مقطع ابتدایی ملزم به دیدن آموزش‌های مربوطه هستند.

وی خاطرنشان کرد: سازمان تاکسیرانی برچسب سرویس مدارس را در اختیار رانندگان قرار داده و آنان ملزم به نصب این برچسب‌ها خواهند بود.

رئیس اداره فرهنگ و ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی استان خراسان رضوی افزود: طبق قانون، سرویس‌های مدارس نباید بیشتر از پنج نفر سرنشین داشته باشند و نفر جلو نباید کمتر از 12 سال سن داشته باشد. 

ایزدی همچنین از گشت مشترک پلیس راهور و تاکسیرانی در سطح شهر جهت نظارت بر تردد سرویس‌ها و کنترل ترافیک در ساعات عبور و مرور دانش‌آموزان خبر داد.

وی در طرحی دیگر عنوان کرد: از تمامی مدارسی که دارای حیات‌های بزرگ هستند خواسته شده محل پارکی را برای سرویس‌ها در نظر بگیرند یا حتی‌المقدور در معابر کم ترددتر نزدیک به مدرسه اقدام به جابه‌جایی دانش‌آموزان کنند.

ایزدی تصریح کرد: نیروی انتظامی و راهور در اول صبح، ظهر و بعد از ظهر در مسیرهای منتهی به مدارس در سطح شهر خصوصاً مدارسی که در معابر پرتردد است جهت روان‌سازی ترافیک حضور خواهند داشت و همچنین همیاران پلیس و گذربان‌های مدارس را با لباس‌های مخصوص نیز شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/2202/م20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول