اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان صورت گرفت

افتتاح 3 طرح کتابخانه‌ای در سیرجان

3 طرح کتابخانه‌ای در سیرجان با حضور مسئولان به بهره‌برداری رسید.

افتتاح 3 طرح کتابخانه‌ای در سیرجان

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، پیش از ظهر امروز طی مراسمی با حضور مسئولان و جمعی از مدیران امور کتابخانه‌های کشور و استان کرمان سه طرح کتابخانه‌ای در سیرجان به بهره‌برداری رسید.

مسئول امور کتابخانه‌های سیرجان گفت: کتابخانه مرحوم مصطفی علی‌بیگی‌نژاد در نجف‌شهر با زیر بنای 350 متر مربع توسط خانواده خیر نیکوکار مصطفی علی‌بیگی‌نژاد با هزینه 2 میلیارد ریال به پایان رسید که به همت نهاد کتابخانه‌های عمومی تجهیز و 5 هزار جلد کتاب به این کتابخانه اهدا شد.

محمدعلی حافظی ابراز داشت: همچنین امروز دو ایستگاه مطالعه کتاب در بانک ملی مرکزی و بیمارستان شهید غرضی سیرجان افتتاح شد که بیش از 200 جلد کتاب با موضوعات زندگی و دینی در اختیار مردم در این ایستگاه‌های مطالعه قرار گرفت.

وی افزود: هم اکنون 17 کتابخانه با بیش از 120 هزار جلد کتاب در سطح شهرستان سیرجان فعال است و امروز دو کتابخانه هماشهر و آباده در طرح ساخت و تجهیز قرار گرفتند.

در این مراسم محمدعلی توحیدی فرماندار سیرجان خواستار ایجاد کتابخانه‌ای بزرگ و مجهز برای سیرجان شد.

شهباز حسن‌پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی هم خواستار کمک و توجه بیشتر به توسعه و تجهیز کتابخانه‌های سیرجان شد و گفت: این شهرستان مهاجرپذیر بوده و یکی از راه‌های مهم کاهش جرائم تلاش برای افزایش فرهنگ مطالعه و علم است.

انتهای پیام/80015/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول