اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر شوشتر:

زیباسازی شوشتر باید از بافت تاریخی آغاز شود

عضو شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: زیباسازی شهری باید از بافت تاریخی آغاز شود.

زیباسازی شوشتر باید از بافت تاریخی آغاز شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، اسحاق عسکری ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی زیباسازی شهری این شهر اظهار کرد: بافت قدیم شهر شوشتر یکی از داشته‌های تاریخی این شهر به شمار می‌آید که در بخش گردشگری و زیباسازی این شهر می‌تواند نقش بسیار زیادی ایفا کند.

وی با اشاره به اینکه باید زیباسازی از این بافت آغاز شود، گفت: باید برنامه‌ریزی کنیم که در این بخش بر اساس نظرات کارشناسان برنامه‌ریزی شود و بر این اساس نیازمند برنامه‌ریزی تخصصی هستیم.

وی گفت: نازیبا بودن بافت تاریخی باعث می‌شود تا این نعمت بزرگ از سوی مردم ترد شود و باید توجه داشت تا زیباسازی در این بخش در اولویت قرار گیرد.

عسکری تاکید کرد: نیازمند ابتکار هستیم و باید از هنرمندان خلاق و توانا در عرصه زیباسازی شهرهایی با قدمت تاریخی مانند شوشتر استفاده شود.

وی با تاکید بر اینکه باید به ورودی‌های شوشتر توجه ویژه‌ای شود، افزود: نورپردازی، اصلاح فضای سبز و فعالیت‌هایی بر اساس کار کارشناسی در بخش‌های مختلف شهری باعث می‌شود تا زیباسازی شهری رقم بخورد و باید تلاش کنیم تا با قیمتی ارزان و مبتنی بر بافت تاریخی و فرهنگی شهرستان شوشتر برنامه ارائه شود.

عضو کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر شوشتر تاکید کرد: میادین شهر شوشتر باید بر اساس داشته‌های فرهنگی، هنری و صنایع موجود در شهرستان شوشتر زیباسازی شود.

انتهای پیام/72006/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول