اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عصر امروز

نمایشگاه عکس دفاع مقدس در شهرستان جم افتتاح شد

در آیینی با حضور مردم و مسئولان، نمایشگاه عکس دفاع مقدس در شهرستان جم افتتاح شد.

نمایشگاه عکس دفاع مقدس در شهرستان جم افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، عصر امروز در آیینی با حضور مسئولان و مردم و خانواده معظم شهدا در نخستین روز از هفته دفاع مقدس نمایشگاه عکس از حضور رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در مناطق مختلف کشور از جمله فکه، خرمشهر، شلمچه، دهلاویه و .... در تالار شهید خاتمی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جم افتتاح و در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفت.

معاون فرماندار جم در این آیین ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای هشت سال دفاع مقدس و تبریک این هفته اظهار داشت: هدف از برگزاری این نمایشگاه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و رزمندگان و همچنین ادای احترام به حماسه‌سازان دفاع مقدس است.

حسین مصلحی‌پور افزود: انتقال ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس یکی از مهم‌ترین وظایف ما محسوب می‌شود و همه باید در این مسیر اهتمام ورزیم.

معاون فرماندار جم با بیان این که زبان هنر بهتر از هر چیز دیگری می‌تواند در انتقال این ارزش‌ها موثر باشد، خاطرنشان کرد: حضور نسل امروز در این‌گونه نمایشگاه‌ها و دیدن تصاویری از رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس می‌تواند ما را در تحقق اهداف یاری دهد.

مصلحی‌پور تصریح کرد: دشمنان در نظر دارند تا فرهنگ دفاع، ایثار و شهادت را در دوران هشت سال دفاع مقدس در پیش چشم نسل امروز کمرنگ کنند.

وی بیان کرد: هرگز نباید اجازه دهیم که دشمنان در این زمینه موفق باشند و باید با فرهنگ‌سازی جوانان را با دوران حماسه و ایثار آشنا کنیم.

انتهای پیام/2451/غ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول