اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناوتیپ 112 ذوالفقار نیروی زمینی سپاه قشم:

اقتدار امروز ایران مدیون دانشگاه دفاع مقدس است

فرمانده ناوتیپ 112 ذوالفقار نیروی زمینی سپاه قشم با بیان اینکه فارغ‌التحصیلان دانشگاه دفاع مقدس، تجربیات ایثارگری و فداکاری را با خود یدک می‌کشند، گفت: اقتدار و صلابت امروز ایران اسلامی، مدیون دانشگاهی با نام دفاع مقدس است.

اقتدار امروز ایران مدیون دانشگاه دفاع مقدس است

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، عبدالحسین حیدری یک‌شنبه شب در حاشیه نمایشگاه دفاع مقدس در این شهر، ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس به خانواده شهدا، جانبازان، ایثارگران، رزمندگان و «دلاور مردان هشت سال دفاع مقدس» با اشاره به برپایی و برگزاری مراسم مرتبط با این هفته، اظهار داشت: هدف از برگزاری مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس و برگزاری رژه نیروهای مسلح، نشان دادن بخش کوچکی از دلاورمرد ی‌ها، ایثارگری‌ها، رشادت‌ها و اتحاد و همدلی مردم ایران است که در زمان هشت سال دفاع مقدس به نمایش گذاشته شد.

وی گفت: نباید فراموش کرد که هشت سال دفاع مقدس دشمن بعثی عراق به کمک و همراهی بیش از 30 کشور به جمهوری اسلامی و انقلاب نوپای ایران حمله‌ور شد.

فرمانده ناوتیپ 112 ذوالفقار نیروی زمینی سپاه قشم ادامه داد: دفاع مقدسی که با محوریت ولایت و رهبری پیامبرگونه امام راحل با دمیدن روح مسیحایی خود به کالبد این ملت شریف به حادثه تاریخی تبدیل گشت، باید تا ابد گرامی داشته شود.

حیدری اضافه کرد: در بیان اهمیت دفاع مقدس همین قدر بس که امام راحل آن را، یک نعمت و جبهه‌های آن را به مصادیق یک دانشگاه تعبیر کردند.

این مسئول یادآور شد: بعد از گذشت سال‌ها این موضوع در جامعه ما با توجه به حادثه پیش آمده در خاورمیانه و دنیا تبلور پیدا کرده که دشمن در حال حاضر نمی‌تواند حتی گوش چشمی به این کشور داشته باشد به این دلیل که در آن دانشگاه کسانی فارغ‌التحصیل شدند که با تجربیات ایثارگری و فداکاری و مقاومت با خود یدک می‌کشند.

غبارروبی گلزار مطهر شهدا، حضور نویسنده کتاب «پایی که جا ماند» روایتگر هشت سال دفاع مقدس، مشاوره، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، تجلیل از بسیجیان، برگزاری یادواره‌های شهدا، نواختن زنگ دفاع مقدس در مدارس به عنوان بخشی از برنامه‌های هفته دفاع مقدس در قشم است.

انتهای پیام/88001/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول