اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با مصوبه مجلس صورت می‌گیرد

معافیت مالیاتی شهرک صنعتی شیراز

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از پیگیری‌های انجام شده برای اعمال معافیت مالیاتی شهرک صنعتی بزرگ شیراز خبر داد و گفت: مشکلات و موانع اجرای این مصوبه برطرف شده است.

معافیت مالیاتی شهرک صنعتی شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس، دکتر جعفر قادری در جلسه کارگروه حمایت از تولید ملی و اشتغال که با حضور مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس و شماری از صنعتگران مستقر در شهرک‌های صنعتی این استان برگزار شد، فعالیت در عرصه تولید و صنعت را کاری مهم و ارزشمند دانست و اظهار داشت: فعالیت و تلاش در شرایط سخت یک هنر بوده و جامعه مدیون تولیدکنندگان است.

وی با بیان اینکه بخش بسیاری از مسائل صنعتگران باید درون این استان پیگیری و حل شود، گفت: کمک به بخش صنعت یک وظیفه همگانی برای مسئولان است.

رئیس کمیته اقتصادی کمسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه باید صنعتگران همواره پیگیر مسائل و مشکلات خود باشند و با بیان این مسائل رفع آنها را از مسئولان مطالبه کنند، ابراز داشت: انعکاس این مسائل به نمایندگان و مسئولان می‌تواند در پیگیری و رفع آنها بسیار موثر باشد.

وی همچنین از پیگیری‌های انجام شده برای اعمال معافیت مالیاتی شهرک صنعتی بزرگ شیراز خبر داد و بیان کرد: مشکلات و موانع اجرای این مصوبه برطرف شده است.

قادری همچنین بر لزوم بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های مشاوره‌ای برای حل مشکلات صنعتگران تاکید کرد و ادامه داد: اجرای طرح کلینیک صنعت در شرکت شهرک‌های صنعتی فارس کاری ارزشمند است که باید تداوم یابد.

وی همچنین با اشاره به اهمیت جلسات شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی بر حضور و ارائه مسائل و مشکلات بخش صنعت این استان در این جلسات تاکید کرد.

در ادامه مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از اجرای طرح عارضه‌یابی و حل مشکلات واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی این استان خبر داد و تصریح کرد: در این طرح به صورت رایگان مسائل و مشکلات صنایع با استفاده از اساتید دانشگاهی و مشاوران برجسته شناسایی و در مورد رفع آنها راهکارهایی به واحدهای صنعتی ارائه می‌شود.

علی صداقت‌پور افزود: شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در زمینه اجرای این طرح جزء استان‌های پیشرو کشور بوده و این طرح با عنوان کلینیک صنعت با ابتکار این شرکت در کشور اجرایی شده است.

در این جلسه برخی از صنعتگران به ارائه مسائل و مشکلات خود پرداختند.

انتهای پیام/2448/ق/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول