اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از بازبینی نمایش‌‏ها مشخص شد

راهیابی 7 گروه نمایشی به جشنواره استانی تئاتر در گرمسار

هفت گروه نمایشی به بیست و چهارمین جشنواره استانی تئاتر در گرمسار راه یافتند.

راهیابی 7 گروه نمایشی به جشنواره استانی تئاتر در گرمسار

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، عصر امروز آخرین مرحله بازبینی نمایش‌‏های مرحله اول بیست و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان در گرمسار به پایان رسید.

مجتبی نورمحمدی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار و دبیر اجرایی جشنواره اظهار کرد: در مرحله بازبینی جشنواره، هیئت داوران 11 نمایش را از شهرهای شاهرود، سمنان، مهدیشهر، دامغان و گرمسار مورد بازبینی و دقت نظر خود قرار دادند.

وی تصریح کرد: در این مرحله، پس از اعلام نظر از بین 12 نمایش متقاضی، هفت گروه از شهرستان‏های شاهرود با عنوان «سلاخ» به نویسندگی رضا بهشتی‏‌آتشگاه و کارگردانی سیدحسین میرباقری، «قاب وحش» به نویسندگی محمدرضا عرب‏‌یارمحمدی و کارگردانی محمدرضا عرب‏‌یارمحمدی و از شهرستان سمنان، «دیالوگ‏‌هایی برای چهار مرد» به نویسندگی عادل سعدالدین و کارگردانی امیر سلیمانی و «سیل تفکرات اذهان بیخودی ناآرام» به نویسندگی نیما دهقانی و کارگردانی فواد خاک‏نژاد و از شهرستان گرمسار به جشنواره استانی رسیدند.

این مسئول افزود: نمایش‌‏های «ساندویچ مغز با سس زرشک» به نویسندگی حامد امامی و کارگردانی بابک صبوری، «وقتی صدای سوت می‏یاد سرتو بدزد» به نویسندگی مهدی صالحیان و کارگردانی محمد راکب و «رو به باد در شمال هیچستان» به نویسندگی پژمان شاهوردی و کارگردانی فرزاد صبوری نیز به مرحله نهایی راه یافتند. 

قابل ذکر است؛ مرحله نهایی این جشنواره و اعلام برگزیدگان پس از سه روز رقابت در روزهای نهم تا یازدهم مهر ماه سال جاری در فرهنگ‏سرای خورشید تابان گرمسار با نظر داوران کشوری برگزار می‏‌شود.

یک یا دو نمایش به جشنواره منطقه‏‌ا‌ی راه خواهند یافت که در نتیجه گروه‌‏های ممتاز به جشنواره تئاتر فجر خواهند رسید. 

انتهای پیام/2249/ت20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول