اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه‌نگاری مسابقه شهرداری همدان و برق ارومیه

کچلی زمین چمن مریانج و باران کارت زرد و قرمز داور در همدان

اعتراضات به زبان آذری، باران کارت زرد و قرمز داور، اوضاع بد زمین چمن ورزشگاه شهیدان حاجی‌بابایی مریانج و عدم وجود مسئول برانکارد از حاشیه‌های بازی شهرداری همدان و برق ارومیه بود.

کچلی زمین چمن مریانج و باران کارت زرد و قرمز داور در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، عصر دوشنبه تیم فوتبال شهرداری همدان در یک بازی خانه برابر تیم برق ارومیه در ورزشگاه شهیدان حاجی‌بابایی مریانج به میدان رفت و با حساب دو بر صفر حریف آذری خود را با شکست بدرقه کرد.

این مسابقه که با قضاوت محمد محمدامیری، حمید کاوندی و سید جعفر ایوار و حسین کمکی و با نظارت محمد حجتی برگزار شد حاشیه‌های جالبی داشت.

*زمین چمن ورزشگاه شهیدان حاجی‌بابایی مریانج که در دولت دهم و توسط عباسی وزیر ورزش و جوانان، با حضور حاجی‌بابایی ورزش اسبق آموزش و پرورش افتتاح شده و زمان زیادی از بهره‌برداری آن نمی‌گذارد، بسیار نامطلوب است.

*این زمین چمن به گفته مسئولان ورزشگاه دچار قارچ‌گرفتگی شده اما کچلی در چند نقطه این زمین تنها چیزی را که به ذهن بیننده می‌رساند عدم نگهداری صحیح است که امیدواریم مسئولان برای رفع این مشکل تا قبل از فصل سرما اقدام کنند.

*زمین چمن ورزشگاه شهدای قدس برای بازی‌ها و تمرینات دو تیم الوند و پاس آماده شده و تیم‌ لیگ دسته سومی استانی شهرداری همدان و تالار وحدت نماینده استان در جام حذفی کشور بالاجبار باید در ورزشگاه شهیدان حاجی‌بابایی مریانج پیگیری باشند.

* اعتراضات کادر فنی و بازیکنان تیم ارومیه‌ای به داور طوری بود که از دقیقه پنج بازی بارها و بارها جعفر علی‌نژاد سرمربی تیم میهمان در کنار خط به کار داور معترض بود.

* با توجه به اینکه داوران بازی از استان زنجان بودند اعتراضات و بگو و مگو‌هایی در حین بازی با زبان آذری منتقل می‌شد و این در نوع خود جالب توجه بود.

* تنها دو توپ‌‌جمع‌کن نونهال برای این بازی در نظر گرفته شده بود که تعداد کم آنها بارها از سوی تیم برق ارومیه مورد اعتراض قرار گرفت.

* نبود مسئول برانکارد هم نکته‌ای بود که باعث شده بود مجتبی وثوقی تدارکات تیم شهرداری به تنهایی و با کمک بازیکنان مصدومین را به بیرون زمین منتقل می‌کردند.

* مهدی بوجاریان دبیر هیئت فوتبال همدان در این بازی حضور داشت و همکاری خوبی با ناظر اعزامی از فدراسیون و رفع مشکلات موجود در بازی از خود نشان می‌داد.

* پیمان صادقی مدیرعامل جوان سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری به اتفاق تعداد کمی از کارکنان باشگاه شهرداری از نزدیک این بازی را تماشا می‌کردند.

*خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان تنها خبرنگار حاضر در این مسابقه بود و گویا بعد مسافت پنج کیلومتری شهر مریانج تا همدان باعث شده بود تا خبرنگاران ورزشی به مسابقات دسته 3 به کسب خبر تلفنی اکتفا کنند.

* نشان دادن پنج کارت زرد و یک کارت قرمز به بازیکنان هر دو تیم و همچنین اخراج علی‌نژاد سرمربی تیم برق ارومیه توسط داور جوان این بازی نشان از برخورد بالایی این بازی داشت.

* این مسابقه پرحاشیه در نهایت با گل‌های دقایق 48 محمدمهدی عسگری از روی نقطه پنالتی و 71 محسن وفایی‌صدر به سود شهرداری همدان به پایان رسید تا شاگردان هادی گل‌محمدی نخستین سه امتیاز این فصل را در خانه کسب کنند.

انتهای پیام/89020/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول