اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان‌شرقی عنوان کرد

وصول بدهی‌ها چالش پیشرو در امر گازرسانی سی ان جی‌ها

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان‌شرقی وصول بدهی‌های جایگاه‌ها را مهم‌ترین چالش پیشرو در امر گازرسانی دانست و گفت: هشت جایگاه جدید عرضه CNG به شمار جایگاه‌های گازدار استان افزوده می‌شود.

وصول بدهی‌ها چالش پیشرو در امر گازرسانی سی ان جی‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، ولی‌الله دینی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: از تعداد 158 مورد عقد قرارداد برای گازرسانی به جایگاه‌های سی ان جی، 150 مورد گازدار گردیده و تعداد هشت مورد نیز در مرحله اقدام قرار دارند.

وی ادامه داد: بکارگیری انرژی پاک به جای استفاده از سوخت‌های فسیلی در بخش‌های عمده مصرف کننده نظیرحوزه صنعتی زمینه ساز حرکت به سمت و سوی صنعت پاک و به تبع آن حفظ محیط زیست به عنوان مهمترین لازمه توسعه یافتگی خواهد بود.

دینی اعلام کرد: هم اکنون جایگاه‌های CNG با متوسط مصرف روزانه یک میلیون و 572 مترمکعب در ساعت از بخش‌های عمده مصرف کننده گاز در استان هستند.

وی با اشاره به مزیت‌های جایگزینی CNG در مقایسه با بنزین اظهار کرد: صرفه‌جویی در مصرف سوخت و انرژی، کاهش آلودگی هوا از مهمترین مزیت‌های سوخت CNG است از این رو اهتمام ویژه در گازرسانی به جایگاه‌ها امری مهم و ضروری است.

مدیرعامل شرکت گاز استان وصول بدهی‌های جایگاه‌ها را مهم‌ترین چالش پیشرو در امر گازرسانی به این بخش‌های مهم دانست و تصریح کرد: برگزاری جلسات بحث و هم اندیشی، شرایط لازم جهت بهبود تعاملات سازنده و رشد روزافزون گازرسانی به جایگاه‌ها را فراهم خواهد کرد.

انتهای پیام/60002/ل20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول