اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه اردستان خبر داد

تشکیل 55 حلقه صالحین در اردستان

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه اردستان گفت: 55 حلقه صالحین در شهر اردستان تشکیل و در حال فعالیت هستند.

تشکیل 55 حلقه صالحین در اردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان، سید هدایت‌الله نورزاده صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام علی(ع) اردستان با بیان اینکه در نظام اسلامی مسئولیت یک وظیفه و تکلیف است، اظهار داشت: در این راستا افرادی که مسئولیتی را برعهده می‌گیرند باید توان تحمل آن را داشته باشند.

وی افزود: افرادی که از بعد تکلیف یک وظیفه‌ای را بر عهده می‌گیرند بدون هیچ گونه منتی آن تکلیف را به نحو احسن انجام می‌دهند.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه اردستان به عضویت بیش از 5هزار نفر بسیجی در شهر اردستان اشاره کرد و ادامه داد: این تعداد افراد 75 درصد جامعه واجد شرایط اردستان را تشکیل می‌دهند.

این مسئول به وجود 16پایگاه مقاومت بسیج شامل 10 شهری و شش روستایی در حوزه منطقه اردستان اشاره کرد و گفت: از این تعداد 10 پایگاه دارای ساختمان اختصاصی هستند و مقدمات اختصاص زمین جهت سه پایگاه دیگر نیز صورت گرفته است.

نورزاده در ادامه با بیان اینکه گردان بیت المقدس و دو گروه رزمی ذوالفقار و 55 حلقه صالحین در شهر اردستان تشکیل شده، تصریح کرد: شجره طیبه صالحین به دنبال ایجاد یک نظام تربیتی - معرفتی و بصیرتی در سطوح مختلف بسیجیان است.

وی به اقدامات صورت گرفته در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و افزود: در این راستا تعداد 70طرح زودبازده کشاورزی و صنعتی شناسایی و به انها تسهیلات کم درصد پرداخت شده است.

در پایان این مراسم از خدمات سرگرد محسن رمضانپور فرمانده سابق تقدیر و تشکر شد و ستوان یکم حسین زائری به عنوان فرمانده جدید حوزه مقاومت امام علی(ع) اردستان منصوب شد وی قبلا فرمانده بسیج شهر مهاباد اردستان بوده است.

انتهای پیام/2301/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول