اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعلام آمادگی ورزشکاران 28 استان

مسابقات قهرمانی رشته‌های ووشو و دوومیدانی بسیج در زنجان برگزار می‌شود

مسئول تربیت بدنی سپاه انصارالمهدی استان زنجان گفت: مسابقات قهرمانی بسیج در دو رشته ورزشی ووشو و دوومیدانی با اعلام آمادگی ورزشکاران 28 استان در زنجان برگزار می‌شود.

مسابقات قهرمانی رشته‌های ووشو و دوومیدانی بسیج در زنجان برگزار می‌شود

علی بیگدلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به برنامه‌ریزی انجام شده برای ورود تیم‌های ورزشی به زنجان اظهار داشت:‌ تیم‌ها از صبح روز سوم مهر ماه به زنجان وارد می‌شوند.

وی از اعلام آمادگی 28 تیم ورزشی برای حضور مسابقات قهرمانی بسیج کشور در دو رشته دو‌و‌میدانی و ووشوی زنجان خبر داد.

مسئول تربیت بدنی سپاه انصارالمهدی استان زنجان تعداد ورزشکاران اعلام آمادگی کرده برای حضور در مسابقات قهرمانی بسیج زنجان را حدود 650 نفر اعلام کرد.

وی تعداد اعضای تیم‌های ووشوی حاضر در مسابقات قهرمانی بسیج کشور را در زنجان 13 ورزشکار و دو مربی و همراه عنوان و اضافه کرد: تیم‌های دوومیدانی هم با پنج ورزشکار و یک مربی در این مسابقات حضور می‌یابند.

بیگدلی زمان برگزاری مسابقات قهرمانی بسیج کشور را در دو رشته ورزشی ووشو و دوومیدانی چهارم و پنجم مهر ماه اعلام کرد و گفت: مسابقات ووشو در سالن 6 هزار نفری مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار می‌شود.

وی محل برگزاری مسابقات دوومیدانی قهرمانی بسیج کشور را سالن دوومیدانی زنجان واقع در اراضی پایین کوه اعلام کرد.

مسئول تربیت بدنی سپاه انصارالمهدی استان زنجان اضافه کرد: سپاه انصارالمهدی میزبانی صفر تا 100 مسابقات قهرمانی دو رشته ورزشی ووشو و دوومیدانی بر عهده دارد.

وی با اشاره به برگزاری همایش پیاده‌روی نیروهای مسلح توسط سپاه انصارالمهدی (عج) افزود: این همایش روز جمعه پنجم مهر ماه برگزار می‌شود.

بیگدلی از اهدای جوایز ویژه و همچنین دوچرخه به حاضران در همایش پیاده‌روی روز جمعه خبر داد و گفت: حضور برای عموم در این همایش آزاد است.

انتهای پیام/73004/ح20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول