اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد اقامه نماز استان سمنان هشدار داد

مرد عنکبوتی و بن‏تن مارک روز لباس‌های کودکان / فرزندانمان در دست غرب قرار نگیرند

رئیس ستاد اقامه نماز استان سمنان هشدار داد: جای بسی تأسف است که با چنین غنای فرهنگی و پیشینه تاریخی امروز فرزندانمان به دنبال مارک‌های غربی نظیر مرد عنکبوتی و بن‏تن هستند.

مرد عنکبوتی و بن‏تن مارک روز لباس‌های کودکان / فرزندانمان در دست غرب قرار نگیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، حجت‌الاسلام محسن فاطمی‌نیا پیش از ظهر امروز در نشستی که به همت کانون نورالمهدی مهدیشهر در فرهنگ‌سرای نیستان این شهر برگزار شد، اظهار کرد: دشمنان از طریق فیلم‌های ماهواره‌ای به دنبال تسخیر افکار و غلبه فرهنگ غربی بر فرهنگ غنی اسلامی هستند.

وی با تأکید بر هوشیاری و دشمن‌شناسی افزود: 80 درصد از فیلم‌های غربی با بیش از دو هزار و 500 کانال ماهواره‌ای در اختیار صهیونیسم بوده و تنها هدف غربی‏ها تخریب خانواده‌ها و تغییر سبک زندگی از اسلامی به غربی است.

رئیس ستاد اقامه نماز استان سمنان بیان کرد: متأسفانه مارک بیشتر لباس‌های کودکان، عکس‌هایی از نمادهای خارجی همانند بن‏تن و مرد عنکبوتی بودکه که ساخته و پرداخته ذهن غرب است و باید حواس‏مان باشد که فرزندان‏مان در دست غربیان نیفتند.

فاطمی‌نیا گفت: باربی در سال 1959 در آمریکا در سینمای عروسکی ساخته شد و اکنون این عروسک به بازار راه یافته است.

وی تصریح کرد: در سال 1961 عروسک دیگری به نام کریستین رونالدو روانه بازار شد و مرد فرانسوی در قالب مرد عنکبوتی قهرمان این روزهای کودکان جهان قرار گرفته است و ما همچنان غافلیم که آن‏ها به دنبال تخریب اسلام و فرهنگ دیگر کشورها هستند.

رئیس ستاد اقامه نماز استان سمنان اظهار کرد: دغدغه متصدیان فرهنگی باید حفظ فرهنگ غنی اسلام باشد و همگان به ویژه خانواده‌ها باید آگاهانه برابر جنگ نرم دشمنان عمل کنند.

وی تأکید کرد: نگذاریم دیگران برای ما تصمیم‌گیری کنند و به سادگی فرهنگ خود را جایگزین فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی کنند.

انتهای پیام/2249/ی30/پو3002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول