اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دفاع مقدس صورت گرفت

مزین شدن ساختمان ستاد مرکزی دانشگاه دریانوردی چابهار به نام شهدای دانشجوی دفاع مقدس

به مناسبت هفته دفاع مقدس، ساختمان ستاد مرکزی آموزش دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار مزین به نام شهدای دانشجوی دفاع مقدس شد.

مزین شدن ساختمان ستاد مرکزی دانشگاه دریانوردی چابهار به نام شهدای دانشجوی دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری فارس از چابهار، همزمان با سومین روز از هفته دفاع مقدس صبح امروز طی مراسمی با حضور اعضای هیئت رئیسه دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار و جمعی از مسئولان و دانشجویان واحدهای اداری و آموزشی ساختمان ستاد مرکزی آموزش دانشگاه به نام شهیدان دانشجوی این دانشگاه که در جنگ تحمیلی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند مزین شد.

رئیس اداره روابط عمومی دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار در این مراسم نامگذاری ساختمان آموزشی را به نام شهید دانشجو «یوسف قنبری» و ساختمان اداری را به نام شهید دانشجو «انوشیروان وزیری» را بخشی از ادای دین به ساحت این شهیدان بزرگوار برشمرد.

سعید جهانتیغ در ادامه با ورود به مقوله بصیرت و هوشیاری دانشگاهیان و آحاد مردم بیان کرد: دانشگاهیان نیز همچون سایر اقشار نیازمند بصیرت هستند و این تعهد را همواره به اسلام، انقلاب، ارزشها و ولایت داشته‌ایم و در همه حال نشان دادند که پیرو ولایت فقیه هستیم.

رئیس اداره روابط عمومی دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار هدف از این نامگذاری را اشاعه مسائل فرهنگی در فضای دانشگاه ها و ادامه راه شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد.

جهانتیغ با تاکید بر پیروی کامل از آرمان‌های انقلاب و راه شهدا و ایثارگران افزود: وظیفه همه ملت ایران بخصوص دانشگاهیان است که راه شهدای انقلاب اسلامی را ادامه داده و یاد و خاطره آنها در اذهان عمومی زنده نگه دارند.

وی تصریح کرد: برای دستیابی به این امر باید از تمام ظرفیت‌های موجود در فضاهای دانشگاه، اساتید، کارکنان و دانشجویان استفاده کرد.

رئیس اداره روابط عمومی دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار خاطرنشان کرد: شهدا حماسه‌آفرین این کشور بوده و امروز به برکت خون آنها ایران اسلامی یکی از کشورهای قدرتمند در جهان محسوب می‌شود.

جهانتیغ افزود: ادای دین به شهدا وظیفه همگانی است و باید در دنیا و آخرت جوابگوی اعمالمان در برابر شهدا باشیم.

رئیس اداره روابط عمومی دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار در ادامه همچنین مهم‌ترین برنامه‌های بسیج اساتید دانشگاه در هفته دفاع مقدس را تجدید میثاق دانشگاهیان و اساتید بسیجی با آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و شهدای والامقام انقلاب اسلامی با حضور در گلزار شهدا، برگزاری مسابقه کتاب خوانی با محوریت دفاع مقدس در سطح دانشگاه(کارکنان و اساتید)، برگزاری مسابقه پیامکی با محوریت معرفی شهدای دانشجوی دانشگاه بین اساتید بسیجی و خانواده محترم، انتشار بیانیه هفته دفاع مقدس در سطح کشوری، جلسه هم اندیشی اساتید بسیجی دانشگاه با موضوعیت «نرمش قهرمانانه» ، پخش فیلم(آثار مرتبط با دفاع مقدس)برای خانواده اساتید و کارکنان دانشگاه برشمرد.

انتهای پیام/75007/خ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول