اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی:

نگاه رئیس‌جمهور به مسئله حجاب و عفاف بسیار ستودنی است

فرمانده نیروی انتظامی گفت: نگاه رئیس‌جمهور به مسئله حجاب و عفاف بسیار ستودنی است.

نگاه رئیس‌جمهور به مسئله حجاب و عفاف بسیار ستودنی است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان البرز، سردار اسماعیل احمدی‌مقدم صبح امروز در صبحگاه مشترک نیروی انتظامی استان البرز، اظهار داشت: رئیس‌جمهور کشورمان نگاه جامع و موثری را در حوزه‌های مختلف دارند لذا اولویت و نگاه ایشان در حوزه عفاف و حجاب نیز بسیار مقتدرانه و ستودنی است.

وی توجه همه‌جانبه به موضوع حجاب و عفاف را در جامعه مهم ارزیابی کرد و افزود: برای رسیدن به برنامه‌ها و اهداف مورد نظر باید برنامه‌ریزی کرده و برنامه‌های فرهنگی و آموزشی مناسبی در سطح جامعه انجام شود.

احمدی‌مقدم تأکید کرد: یکی از مهمترین برنامه‌های ناجا گسترش برنامه‌های فرهنگی و آموزشی به مردم در بخش راهنمایی و رانندگی است که باید با تدابیر و برنامه‌ریزی‌های اساسی این مهم هر چه سریعتر به تحقق بپیوندد.

این مسئول با بیان اینکه برای انجام هر کاری فرهنگ‌سازی می‌تواند تأثیرگذار باشد، افزود: ما نیز برای رسیدن به برنامه‌ها و اهداف خود فرهنگ‌سازی‌های مختلف را در نظر گرفته‌ایم.

فرمانده انتظامی ناجا در ادامه سخنان خود به وضعیت امنیتی کشور اشاره کرد و گفت: امروز با توجه به اقدامات و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته وضعیت امنیتی کشور مثال‌زدنی است و براساس آمار موجود جمهوری اسلامی ایران در بحث امنیت پیشرو از کشورهای دیگر است که این خود بالندگی را برای ما به همراه دارد.

وی مهمترین عوامل رسیدن به این آرامش و امنیت را بیداری، هوشیاری، هماهنگی و آمادگی تمام دستگاه‌ها و نیروی انتظامی عنوان کرد و افزود: تمامی این عوامل دست به دست هم داده تا امروز بتوانیم موضوع امنیت و آرامش را که یکی از مهمترین و واجب‌ترین مسائل در کشورها است را در ایران جاری و ساری نماییم.

احمدی‌مقدم در بخش دیگر از سخنان خود به آمار جرایم در شش ماه نخست سال‌جاری اشاره کرد و ادامه داد: براساس تدابیر و برنامه‌ریزی‌های انجام شده در شش ماه نخست امسال میزان جرایم خشن از جمله قتل، سرقت مسلحانه، گروگانگیری و شرارت نسبت به مدت مشابه سال گذشته با کاهش چشمگیری مواجه بوده است.

*توانمندی‌های ملت ایران همیشه دشمنان را شکست داده است

فرمانده ناجا در ادامه سخنان خود به توانایی‌های ملت ایران و رسیدن به خودباوری اشاره کرد و افزود: دشمنان با تحریم و تهدید در نظر دارند تا مانع از پیشرفت و توسعه کشور شوند اما توانمندی‌های ملت ایران همیشه دشمنان را با شکست‌های بزرگی مواجه کرده است.

سردار احمدی‌مقدم با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در خصوص نرمش قهرمانه تأکید کرد: سخنان معظم‌له از موضع قدرت بوده است اما متأسفانه برخی این بیانات رهبری را اشتباه تعبیر کرده‌اند.

انتهای پیام/2302/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول