اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حمزه(ع) مشهد:

بدحجابی ظلم به خون شهدا است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حمزه(ع) مشهد گفت: شهدا جان دادند و تکه تکه شدند تا عفت و حجاب کشور حفظ شود، بدحجابی زنان و دختران ظلم به خون شهدا است.

بدحجابی ظلم به خون شهدا است

به گزارش خبرنگار فارس از نیشابور، حجت‌الاسلام مهدی عابدی ظهر امروز در نخستین یادواره شهدای پایگاه بسیج شهید مفتح مرتضی‌آباد در نیشابور اظهار داشت: عراق، سوریه و حزب‌الله لبنان به برکت ایران اسلامی زنده هستند.

وی با بیان اینکه اوباما از رهبری ایران می‌ترسد، افزود: در قضیه سوریه نیز روسیه، آمریکا را به عقب‌نشینی وا نداشت، بلکه کسانی که آینده جنگ سوریه را ترسیم کردند، آمریکا را مجبور به عقب‌نشینی کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج حمزه(ع) مشهد مقدس با بیان اینکه امروز رئیس جمهور آمریکا غیرمستقیم برای ملاقات با رئیس جمهور ایران التماس می‌‌کند، بیان داشت: امروز دشمن جرات ندارد با موشک به ما حمله کند.

وی یادآور شد: برای نمره دادن به انقلاب فقط به سیب‌زمینی، پیاز و قیمت‌ها نمره ندهید، زیرا ارزانی با ذلت به هیچ دردی نمی‌خورد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: شهدا جان شدند تا عفت و حجاب کشور حفظ شود، بدحجابی دختران و زنان ظلم به خون شهدا است.

عابدی با بیان اینکه ماهواره‌ها به جوانان ما نماز اول وقت و به دختران ما عفت، حجاب و پاکدامنی یاد نمی‌دهد، اظهار داشت: تمام سعی آنها از هم پاشیدن زندگی‌ مردم مسلمان است.

عابدی تصریح کرد: همه مشکلات جامعه متعلق به تحریم نیست، بلکه گاهی بخشی از آنان به علت بی‌توجهی ما به ارزش‌های اسلامی است که برکت را از جامعه دور می‌کند.

عابدی علت اصلی سقوط نکردن کشور در جنگ را وجود ولایت فقیه و رهبری خوب در جنگ دانست و تاکید کرد: بزرگ‌ترین کمبود در مصر و دنیای اسلام وجود شخصی همانند آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای است.

انتهای پیام/2202/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول