اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته نخست رقابت‎های لیگ دسته اول فوتبال

برد گیتی‎پسند برابر شهرداری بندرعباس/ عزم گیتی‎پسند برای لیگ برتری شدن

تیم فوتبال گیتی‎پسند اصفهان در هفته نخست رقابت‎های لیگ دسته اول فوتبال با نتیجه یک بر صفر تیم شهرداری بندرعباس را با شکست بدرقه کرد.

برد گیتی‎پسند برابر شهرداری بندرعباس/ عزم گیتی‎پسند برای لیگ برتری شدن

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، لیگ دسته اول فوتبال پس از چند ماه تعطیلی از امروز استارت خورد و تیم گیتی پسند تنها نماینده استان در این لیگ به مصاف تیم شهرداری بندرعباس رفت و در نهایت با نتیجه یک بر صفر حریف خود را از پیش‌رو برداشت؛ مکی شریفی بازیکن شهرداری بندرعباس در این دیدار به اشتباه دروازه خودشان را باز کرد و بازی با همین تک گل به سود گیتی‎پسند به پایان رسید.

شاگردان ساموئل دارابینیان که پس از حذف از رقابت‎های جام حذفی تمام تمرکز خود را در لیگ دسته اول گذاشته‎ بودند در این دیدار تنها به پیروزی فکر می‎کردند.

تفاوت دو تیم برای این بازی در این بود که تیم گیتی‌پسند پس از انجام دو بازی در جام حذفی گام به میدان گذاشته و تیم شهرداری بدون انجام بازی در جام حذفی به اصفهان آمده بود تا بازی خود را برگزار کند.

تیم فوتبال گیتی‌پسند اصفهان که در فصل گذشته لیگ دسته دوم فصل را خوب آغاز و عالی به پایان رسانده بود، برای پیروزی در این دیدار تمام بازیکنان خود را در اختیار داشت.

انتهای پیام/63020/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول