اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

تشییع پیکر پاک 4 شهید در شهرهای مختلف کرمان / فردا اجلاسیه شهدای کرمان برگزار می‌شود

آیین تشییع پیکر پاک 4 شهید دوران دفاع مقدس در شهرهای مختلف استان کرمان آغاز شده است.

تشییع پیکر پاک 4 شهید در شهرهای مختلف کرمان / فردا اجلاسیه شهدای کرمان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، آیین تشییع چهار شهید گلگون‌کفن دوران دفاع مقدس در نقاط مختلف استان کرمان از جمله شهر راین، روستای ده‌زیار کرمان و شهر بم فردا (چهارم مهرماه) برگزار می‌شود.

شهیدان بهرام بارانی و احمد عباس‌زاده در شهر بم تشییع می‌شوند و و آیین تشییع پیکر پاک یکی از دو شهید گمنام در شهر راین و دیگر شهید گمنام در روستای ده‌زیار کرمان برگزار می‌شود.

شهر راین از بعد از ظهر امروز چهارشنبه سوم مهرماه میزبان پیکر پاک شهید گمنام دوران دفاع مقدس بوده است و امشب نیز آیین شب وداع با شهید در محل مسجد جامع راین برگزار می‌شود.

آیین تشییع پیکر پاک این شهید گمنام از ساعت 9 صبح روز پنج‌شنبه چهارم مهرماه آغاز می‌شود و این شهید تا قبل از اذان ظهر در تپه نورالشهدا در پیشانی شهر راین واقع در ابتدای ورودی شهر به خاک سپرده می‌شود.

همچنین آیین تشییع و وداع با پیکر مطهر شهید گمنام 19 ساله عملیات والفجر هشت تفحص شده در جزیره فاو بر دستان مردم شهید‌پرور روستای ده‌زیار از توابع بخش چترود کرمان انجام می‌شود.

این مراسم از ساعت 15 روز پنجشنبه چهارم مهر‌ماه جاری از مسجد صاحب‌الزمان (عج) روستای ده‌زیار به سمت سقاخانه حضرت ابوالفضل (ع) و گلزار شهدای روستا برگزار می‌شود.

در این مراسم که به همت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان و هیئت تعزیه‌خوانی حضرت ابوالفضل (ع) روستای ده‌زیار برگزار می‌شود، پس از آیین تشییع، ویژه‌برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس و وداع با شهید گمنام با حضور خانواده‌های معظم شهیدان و مسئولان استانی در جوار 10 شهید والامقام ده‌زیار با خاطره‌گویی رزمندگان و پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس و مداحی مداح اهل‌بیت (ع) عادل رضایی همراه است.

پیکر این شهید گمنام بعد از مراسم تشییع و وداع در روستای ده‌زیار برای مراسم تدفین در لشکر 41 ثارالله به کرمان منتقل می‌شود.

فردا شانزدهمین اجلاسیه شهدای کرمان برگزار می‌شود

شانزدهمین اجلاسیه کنگره شهدای استان کرمان یادواره شهدای ادوات ساعت 9 صبح فردا چهارم مهرماه در حسینیه ثارالله کرمان برگزار می‌شود.

تجلیل از شهدا و خانواده معزز شهیدان و ایثارگران و برقراری ارتباط بین زمان حال و دوران دفاع مقدس را از جمله اهداف برگزاری یادواره شهدای کرمان است.

قرار است، دو کتاب با موضوع بحث‌های تخصصی ادوات و همچنین یک کتاب دیگر شامل خاطرات رزمندگان ادوات استان کرمان در دوران دفاع مقدس در اجلاسیه شهدای کرمان رونمایی شود و کتاب شهید صادقی در این اجلاسیه توزیع می‌شود.

انتهای پیام/80019/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول