اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده نیشابور:

مجلس به حوزه‌های علمیه و فرهنگ دینی نگاه ویژه‌ای دارد

نماینده نیشابور گفت: مجلس شورای اسلامی به ویژه در سال‌های اخیر به حوزه‌های علمیه، فرهنگ دینی و تقویت آن نگاه ویژه‌ای داشته و دارد.

مجلس به حوزه‌های علمیه و فرهنگ دینی نگاه ویژه‌ای دارد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه خراسان، حسین سبحانی‌نیا، نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاح ساختمان بازسازی شده مدرسه علمیه گلشن نیشابور با اشاره به دهه کرامت و هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی، ابراز داشت:‌ به لطف خدا با توجه به مطالبه به حق مقام معظم رهبری در تحقق حماسه سیاسی و برگزاری انتخابات شایسته و در شأن نظام جمهوری اسلامی، فضای همدلی در کشور ایجاد شده که به تعامل، وحدت و همکاری همگان نیاز دارد.

وی با اشاره به توصیه مقام معظم رهبری درباره نرمش قهرمانانه در راستای سه اصل عزت، حکمت و مصلحت در عرصه بین‌المللی به نفع جمهوری اسلامی،‌ یادآور شد: امروز جمهوری اسلامی نقشی بین‌المللی در منطقه دارد؛ ایران تنها کشوری است که حل موضوع سوریه را با جنگ، مداخله نظامی و ارسال سلاح نمی‌داد بلکه تنها راه را مذاکره عنوان کرده است.

نماینده مردم نیشابور افزود: آمریکا تا مرز جنگ و مداخله نظامی پیش رفت اما جمهوری اسلامی به دیپلماسی سیاسی دست زد و موفق شد.

سبحانی‌نیا با بیان اینکه الحمدلله جمهوری اسلامی ایران دارای موقعیت و جایگاه ممتازی است، اظهار داشت: تحریم‌های سنگین غرب علیه ایران با تعامل و همکاری ارکان نظام حل می‌شود که چشم‌انداز پیش رو این مسئله را نوید می‌دهد.

وی نتیجه تعامل را رأی بالای نمایندگان به وزرا دانست و گفت: منیت، گروه گرایی و ... باید کنار گذاشته شود و بدانیم که حفظ نظام مهم است.

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی با بیان این که علما همیشه در جامعه دینی ایران چراغ راه بوده و جایگاه ویژه‌ای داشته‌اند، اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی به ویژه در سال‌های اخیر به حوزه‌های علمیه، فرهنگ دینی و تقویت آن نگاه ویژه‌ای داشته و دارد.

انتهای پیام/2202/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول