اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه‌‏های علمیه خواهران استان سمنان خبر داد

6 مهر ماه؛ زمان افتتاح حوزه‏ علمیه خواهران سمنان

رئیس مرکز مدیریت حوزه‌‏های علمیه خواهران استان سمنان 6 مهر ماه را زمان افتتاح حوزه‏ علمیه خواهران در این استان اعلام کرد.

6 مهر ماه؛ زمان افتتاح حوزه‏ علمیه خواهران سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی فرمانداری سمنان، با حضور فرماندار شهرستان سمنان در حوزه علمیه خواهران سمنان، جلسه هماهنگی افتتاح فاز اول حوزه علمیه خواهران سمنان در نیمه اول مهر ماه برگزار شد.

حجت‌‏الاسلام علیرضا صابریان، رئیس مرکز مدیریت حوزه‏‌های علمیه خواهران استان سمنان در این جلسه با اعلام شروع به کار کلاس‌‏های حوزه علمیه خواهران سمنان در مهر ماه گفت: این مرکز رسماً از ششم مهر ماه کار خود را آغاز خواهد کرد.

وی با تأکید بر تدین‌‏افزایی مردم با نظارت و فعالیت حوزه‌‏های علمیه، به نقش زنان در تحکیم خانواده‏‌ها و سالم‏‌سازی اجتماع با بهره‌‏گیری از آموزه‌‏های اسلامی اشاره کرد.

رئیس مرکز مدیریت حوزه‏‌های علمیه خواهران استان سمنان اظهار داشت: با اخذ مجوز آموزش‏‌های طلاب حوزوی در سطوح دوم و سوم برای خواهران متدین طلبه استان سمنان در حال پیگیری برای دریافت سطح چهار در برنامه‏‌های آتی هستیم.

صابریان یکی از راه‏‌های ترویج و گسترس علوم دینی و اسلامی حوزه‏‌های علمیه خواهران استان سمنان را از طریق تعاملات بیشتر با شهر معنوی قم و استفاده از پتانسیل دینی و معنوی و علمی اساتید و مربیان با تجربه جهت به کارگیری و تعالی حوزه علمیه خواهران دانست.

رئیس مرکز مدیریت حوزه‏‌های علمیه خواهران استان سمنان تصریح کرد: در حال حاضر، یک هزار و 500 طلبه در حال تحصیل علوم دینی و اسلامی بوده و 500 طلبه موفق به فارغ‌‏التحصیلی از حوزه‌‏‏های علمیه خواهران شده‌‏اند.

وی تصریح کرد: این مدیریت در آتیه‏‌ای نزدیک در استان سمنان درصدد ایجاد دانشگاه جامعة المصلفی العالمیه که دانشگاهی بین‌‏المللی بوده و پذیرش و آموزش طلاب خارج از کشور را بر عهده دارد، اهتمام دارد.

رئیس مرکز مدیریت حوزه‌‏های علمیه خواهران استان سمنان گسترش فعالیت حوزه‏‌های علمیه خواهران را در ترویج حجاب و عفاف اسلامی بسیار مؤثر دانست و گفت: باید جواب‏گوی نیازهای معنوی جامعه بزرگ خواهران در سطوح دانشگاهی و اقشار مختلف مردم باشیم و برنامه‏‌ریزی لازم را در این زمینه از نظر سخت‌‏افزاری و نرم‏‌افزاری پیش‏‌بینی و اجرا کنیم.

انتهای پیام/2249/ش/پو3002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول