اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سازمان بسیج اداری و کارگری مازندران:

حفظ اسلام بزرگترین دستاورد هشت سال دفاع مقدس بود

فرمانده سازمان بسیج اداری و کارگری مازندران گفت: حفظ اسلام بزرگترین دستاورد هشت سال دفاع مقدس بود.

حفظ اسلام بزرگترین دستاورد هشت سال دفاع مقدس بود

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران، عبدالله موسوی در آئین یاد و خاطره حماسه‌سازان هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد: در تمام دوران دفاع مقدس تنها چیزی که توانست عزم و اراده ایثارگران و رزمندگان جان بر کف را مستحکم می‌کرد اعتقاد و ایمان راسخ آنان و عشق به ولایت بود.

وی در ادامه به برنامه گسترده دشمنان اسلام و ایران برای تضعیف این نظام مقدس اشاره کرد و اظهار داشت: در هشت سال دفاع مقدس دشمن متجاوز با تمامی امکانات و تجهیزات به روز نظامی خود و حمایت همه جانبه سران استکبار نتوانست بر اراده و ایمان جوانان رشید این مرز و بوم پیروز شود چراکه جوانان ما نیروی ایمان به خدا و پیروی از ولایت فقیه را در سرلوحه کار خود قرار داده بودند.

معاون سپاه کربلا و فرمانده سازمان بسیج اداری و کارگری مازندران با اعلام اینکه در حال حاضر با توجه به اینکه دشمنان نظام با ایجاد جنگ‌های روانی و تبلیغات گسترده فرهنگی قصد ضربه زدن به نظام را دارند، گفت: این دو عنصر مهم و حیاتی اعتقاد و ایمان و عشق به رهبری و ولایت می‌تواند بهترین راهکار در مقابله با این تجاوزات باشد.

موسوی با تأکید بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، جانبازان و آزادگان سرافراز این مرز و بوم تصریح کرد: با توجه به سخن گهربار بنیان‌گذار انقلاب اسلامی همه ما باید پشتیبان ولایت فقیه باشیم تا با عشق به رهبری و ایمان قبلی به این میهن اسلامی آسیب نرسد.

انتهای پیام/2296/ر/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول