اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گلزن تیم فوتبال پاس همدان:

پاس می‌تواند لیگ برتری شود/خوشحالم یک گل 3 امتیازی برای پاس زدم

گلزن تیم فوتبال پاس همدان گفت: پاس تیم بزرگی است و بازی کردن در این تیم برای هر کسی افتخار است و باید برای بازگشت به لیگ برتر این تیم تلاش کنیم.

پاس می‌تواند لیگ برتری شود/خوشحالم یک گل 3 امتیازی برای پاس زدم

محسن پورحاجی  امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در همدان اظهار داشت: بازی‌های لیگ دسته اول امسال سختی‌های خاص خودش را دارد و با توجه به اینکه فقط یک تیم به لیگ برتر صعود می‌کند باید از ابتدای فصل به فکر حداکثر امتیازات باشیم.

وی افزود: امسال با وجود اینکه تعداد زیادی از بازیکنان تیم جدا شدند اما کادر فنی سعی کرد با بازیکنان موجود، هماهنگی لازم را ایجاد کند و در نخستین گام موفق شدیم از زمین پیروز بیرون بیاییم.

بازیکن تیم فوتبال پاس همدان اضافه کرد: بازی با تیم نفت به دلیل بسته بازی کردن و لایه‌ای بودن خط دفاعی، کار را برای ما سخت کرده بود و با شوت‌های راه دور توانستیم دروازه حریف را تهدید کنیم.

به گفته وی؛ این ضربات راه دور جواب داد و گلی که به ثمر رساندم از فاصله حدود 35 متری بود و خوشحالم در هفته نخست لیگ دسته یک گل سه امتیازی برای تیم زدم و جواب خوبی به اعتماد مربیان دادم.

پورحاجی با اشاره به شرایط تیم پاس و دیر شروع کردن تمرینات ابراز داشت: تیم فوتبال پاس با این انگیزه و هم‌دلی که وجود دارد بدون پرداختن به حاشیه می‌تواند یکی از مدعیان این گروه باشد و با تدریج این تأخیر در شروع تمرینات با هماهنگی بین بچه‌ها به دست خواهد آمد.

وی ادامه داد: پاس تیم بزرگی است و بازی کردن در این تیم برای هر کسی افتخار است و باید برای بازگشت به لیگ برتر این تیم تلاش کنیم.

بازیکن تیم فوتبال پاس همدان با بیان اینکه پاس از نظر فنی و نفرات چیزی از تیم‌های بزرگ که با هزینه بالا وارد مسابقات شدند کم ندارد خاطرنشان کرد: مشکلات و مسائلی که قبل از بازی به وجود آمد حل شده است و با تزریق بودجه و رفع مشکلات مالی امیدواریم بتوانیم با اقتدار به لیگ برتر صعود کنیم.

تیم فوتبال پاس همدان در نخستین هفته مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور موفق شد با تک‌گل محسن پورحاجی حریف قدرتمند خود تیم نفت مسجدسلیمان را با شکست بدرقه کند و با کسب این سه امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی این مسابقات قرار بگیرد.

این تیم در هفته دوم روز دوشنبه هشتم مهرماه در بندرعباس باید برابر تیم آلومینیوم هرمزگان به میدان برود.

انتهای پیام/89020/ل30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول