اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون اداری و مالی شورای شهر گرگان خواستار شد

تهیه نقشه GIS برای تملکات هزار پیچ و پارک بانوان گرگان

رئیس کمیسیون اداری و مالی و بودجه شورای اسلامی شهر گرگان خواستار تهیه نقشه GIS برای تملکات «هزار پیچ» و «پارک بانوان» شد.

تهیه نقشه GIS برای تملکات هزار پیچ و پارک بانوان گرگان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر گرگان، زهرا نورا در دومین جلسه کمیسیون اداری، مالی و بودجه شورای اسلامی شهر گرگان با تشریح برنامه‎ها و فعالیت‎های مرتبط با حوزه کاری این کمیسیون برای اعضا اظهار داشت: در این جلسه نامه‎های ارجاعی به کمیسیون در چند عنوان دسته‎بندی شد که اعضای کمیسیون در مورد هر یک از این عنوان‎های به بحث و بررسی پرداختند.

وی با اشاره به اینکه فعالیت‎ها و حوزه کاری این کمیسیون را می‎توان در لوایح تملکی، نامه‎های مساعدت، استرداد وجه، قراردادها، بودجه‎نویسی، مزایده و مناقصات و حسابرسی تشریح کرد، افزود: در بحث لوایح تملکی اعضا خواستار قیمت کارشناسی شدند و مقرر شد تمام تملکات در راستای اجرای پروژه‎ها باشد و از تمام اعضا دعوت شد تا در بازدیدها حضور داشته و از نظر کارشناسی آنها استفاده شود.

رئیس کمیسیون اداری و مالی و بودجه شورای اسلامی شهر گرگان با بیان اینکه در این راستا و در رابطه با تملکات «هزار پیچ»و «پارک بانوان» خواستار تهیه نقشه GIS شدند، اظهار داشت: همچنین اعضای کمیسیون خواستار برگزاری جلسه‎ای با حضور شهردار آتی شدند تا برنامه چهار ساله‎ای برای شهر تدوین و تمام تملکات در راستای آن برنامه انجام شود.

نورا همچنین با اشاره به اینکه در بحث نامه‎های مساعدت نیز مقرر شد استراتژی مناسبی برای مساعدت به ادارات و اشخاص تعریف شود، خاطرنشان کرد: برای استرداد وجه نیز که معمولاً به دلیل اصلاح اشتباهات همکاران شهرداری فرستاده می‎شود مقرر شد با دقت بیشتری بررسی و تا حد امکان از بروز این مشکلات جلوگیری شود.

وی ادامه داد: در مورد بررسی قراردادها هم مقرر شد کمیته‎ای تخصصی تشکیل و تمام قراردادها را بررسی کند.

نورا خاطرنشان کرد: در بحث بودجه‎نویسی نیز اعضا نظرات خود را در رابطه با هر آنچه که باید در بودجه دیده شود در این جلسه مطرح کردند و مقرر شد کارشناسی بر نحوه دریافت عوارض نیز آغاز شود.

رئیس کمیسیون اداری و مالی و بودجه شورای اسلامی شهر گرگان افزود: برای مزایده‎ها و مناقصات نیز مقرر شد ابتدا مورد تایید اعضا قرار بگیرد و سپس به مرحله اجرا در آید در صورتی که در حال حاضر پس از اتمام کار برای تصویب به شورا ارسال می‎شود.

انتهای پیام/2307/ر/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول