اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته چهارم لیگ برتر فوتسال

قاضی سفر ماهان تندیس قم به میهمانی تاسیسات دریایی مشخص شد

کمیته داوران اسامی تیم داوری قضاوت کننده در دیدار حساس ماهان تندیس قم و تاسیسات دریایی تهران از هفته چهارم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور را معرفی کرد.

قاضی سفر ماهان تندیس قم به میهمانی تاسیسات دریایی مشخص شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بعد از باخت غیرمنتظره تیم فوتسال ماهان تندیس قم در دیدار خانگی هفته سوم لیگ برتر فوتسال برابر تیم حفاری اهواز، مسابقه این تیم با تاسیسات دریایی تهران در چهارمین هفته مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور حساسیت دو چندانی پیدا کرده است.

دور رفت از پانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور این هفته با برگزاری بازی‌های هفته چهارم پیگیری می‌شود و طی آن تیم فوتسال ماهان تندیس قم در دومین بازی خارج از خانه خود برابر تیم تاسیسات دریایی تهران به میدان می‌رود.

بر اساس برنامه‌ریزی کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال، چهارمین هفته از دور رفت این رقابت‌ها از چهارم مهر ماه آغاز شد ولی دیدار تیم ماهان تندیس قم با تیم فوتسال تاسیسات دریایی در روز جمعه پنجم مهر ماه در تهران انجام می‌رسد.

بازی‌های هفته چهارم از فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در حالی به انجام می‌رسد که تیم‌های فوتسال شهرداری ساوه و فرش آراء مشهد در تبریز و زمزم اصفهان با راه ساری در اصفهان برگزار کننده دو بازی حساس روز نخست هفته چهارم هستند.

یکی از دیدارهای مهم این هفته که البته برای فوتسال دوستان قمی بسیار مهم و حائز اهمیت تلقی می‌شود، جدال ماهان تندیس قم با تیم فوتسال تاسیسات دریایی تهران است؛ ماهانی رضا کردی را برای دومین هفته متوالی روی نیمکت ندارند ولی در سوی دیگر میدان تیم تاسیسات دریایی را علی صانعی سرمربی سابق تیم ملی فوتسال کشورمان در جام جهانی 2012 هدایت می‌کند.

این مسابقه به سبب باختی که نماینده فوتسال قم در هفته چهارم لیگ برتر برابر تیم حفاری اهواز متحمل شده، یکی از مهم‌ترین بازی‌هایی است که برای ماهان تندیس قم در پیش است و این تیم در جدال برای بازگشت موفق به جمع مدعیان قهرمانی در لیگ پانزدهم به مصاف رقیب تهرانی خود خواهد رفت.

این دیدار از هفته چهارم لیگ پانزدهم در حالی از ساعت 16 و 30 دقیقه عصر جمعه پنجم مهر ماه در سالن شهید دستگردی تهران به انجام می‌رسد که با تصمیم کمیته داوران محمود نصیرلو به عنوان داور اول و امیرحسین ملکی به عنوان داور دوم آن را قضاوت می‌کنند.

داور وقت نگهدار بازی حساس تیم‌های فوتسال ماهان تندیس قم و تاسیسات دریایی تهران ایمان غلامی است، ضمن اینکه امید سهرابی به عنوان داور ذخیره در کنار تیم داوری این دیدار حضور دارد و عبدالکریم سیستانی ناظر این دیدار خواهد بود.

انتهای پیام/78002/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول