اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد واحد خوی اعلام کرد

آمادگی تشکیل کمیته‌های تخصصی بین دانشگاه آزاد خوی و شورای شهر

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی برای تشکیل کمیته‌های تخصصی بین دانشگاه آزاد اسلامی و شورای شهر خوی و برقراری ارتباط علمی و پژوهشی اعلام آمادگی کرد.

آمادگی تشکیل کمیته‌های تخصصی بین دانشگاه آزاد خوی و شورای شهر

به گزارش خبرگزاری فارس از خوی محمدباقر محسنی عصر امروز در جلسه‌ای مشترک که بین اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی و منتخبین شورای اسلامی این شهر در سالن جلسات دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی برگزار شد، اظهار داشت: خدمت به مردم با ارزش‌ترین کارها نزد خداوند است و متضمن ثواب اخروی و پاداش فراوانی بوده که اگر این مهم را در امور روزمره و سرلوحه کار خود قرار دهیم قطعا در زندگی دچار مشکل و تنش نخواهیم شد.

وی تولید دانش و نقش آن در مدیریت جوامع، حضور نخبگان فکری در دانشگاه‌ها و افزایش آگاهی و حساسیت‌ها را از مهمترین مقوله‌هایی دانست که نقش دانشگاه را در ایجاد تحولات اجتماعی پررنگ‌تر کرده است.

محسنی با بیان اینکه بسیار خوشحالیم که این جلسه تشکیل شده تا با اتحاد بیش از پیش بین دانشگاه و شورای اسلامی شهر و سایر مسئولین مشکلات شهر مرتفع شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بر ضرورت تداوم این نشست‌ها تاکید کرد و گفت : به دلیل ارتباط تنگاتنگ دانشگاه با جوامع شهری، مسئولیت دانشگاه در حل مشکلات و معضلات شهری کاملا ملموس و مشهود است، از این رو دانشگاه آماده هرگونه همکاری با شهرداری و شورای اسلامی شهر در حل مشکلات و ارائه مشاوره بهینه‌سازی خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد : با ایجاد مرکز پژوهشی در شورای شهر می‌توان به بررسی و تصویب طرح‌های پژوهشی پرداخت و شورا با همکاری دانشگاه می‌تواند در تدوین برنامه‌های سالیانه دقیق‌تر برنامه‌ریزی کند و تشکیل کمیته‌های تخصصی بین دانشگاه و شوراها و برقراری ارتباط علمی و پژوهشی در پیشبرد اهداف مشترک موثر باشد.

رئیس دانشگاه آزاد واحد خوی گفت: اگر شهرداری و شورای شهر احساس نیاز کنند می‌توانند موضوعات شهری را با دانشگاه در میان بگذارند تا به صورت پایان‌نامه دانشگاهی تحقق یابد و نتیجه به جامعه برگردد که با این روش می‌توان از اتلاف هزینه‌های اضافی جلوگیری کرد.

انتهای پیام/61001/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول