اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای حضور پرقدرت در مرحله دوم لیگ برتر بسکتبال با ویلچر

ایثار قم به اردوی آماده‌سازی رفت/ تلاش شاگردان غلامی برای بازگشت به صدر

تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم برای کسب آمادگی حضور موفق در دومین مرحله رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور به اردوی آماده‌سازی رفت.

ایثار قم به اردوی آماده‌سازی رفت/ تلاش شاگردان غلامی برای بازگشت به صدر

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، کسب عنوان نایب قهرمانی در فصل گذشته مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور انتظارات از تیم ایثار قم در سطح اول یکی از موفق‌ترین رشته‌های ورزشی جانبازان و معلولین کشور را بسیار بالا برده است.

بسکتبال با ویلچر رشته‌ای است که تا قبل از مواجهه با محرومیت پنج سال به دلیل حاضر نشدن در بازی‌های المپیک 2008 پکن، یکی از رشته‌های افتخارآفرین ورزش قم در عرصه رقابت‌های جهانی، آسیایی، بین‌المللی و پاراالمپیک بود و حالا با پایان این محرومیت طولانی مدت بار دیگر قصد بازگشت پرقدرت به صحنه اصلی ورزش جانبازان و معلولین را دارد.

این رشته در حال حاضر در سطح رقابت‌های لیگ برتر و دسته اول در کشور برگزار می‌شود تا چهره‌های مستعد بسکتبال با ویلچر ایران در قالب تیم‌های مختلف باشگاهی آمادگی خود را برای عضویت در تیم ملی و حضور در رقابت‌های آسیایی و جهانی حفظ کنند.

یکی از تیم‌های موفق سال‌های اخیر بسکتبال با ویلچر ایران تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم است که امسال سومین دوره حضور در مسابقات لیگ برتر کشور را تجربه می‌کند و بعد از مقام پنجمی سال 90 و نایب قهرمانی سال 91 به دنبال اولین قهرمانی در لیگ برتر است.

ایثار قم که نخستین مرحله رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور را پشت سر گذاشته است از امروز به اردوی آماده سازی می‌رود تا خود را برای جبران امتیازات هدر داده در مرحله اول و همچنین بازگشت به صدر جدول رده بندی به صورت کاملا جدی آماده کند.

تلاش مدیریت پرتلاش این تیم که در راس آن‌ها علی خوشرفتار به عنوان مدیرعامل و یحیی ابطحی به عنوان سرپرست تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم حضور دارند موجب شده ایثار به یکی از قطب‌های رشته بسکتبال با ویلچر کشور تبدیل شود.

تیم بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان ایثار قم در مرحله نخست از فصل جدید پیکارهای لیگ دسته برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور بر خلاف انتظار نتایج خوبی کسب نکرد و مقابل حریفان خود امتیازات ارزشمندی را از دست داد و هفته آینده به آمل می‌رود تا در مرحله دوم با حریفان رقابت کند.

به همین منظور اردوی آماده سازی این تیم از امروز در سالن شهید محمود رضائیان قم آغاز می‌شود و شاگردان جواد شهره غلامی تلاش می‌کنند تا با کسب آمادگی لازم در مرحله دوم با تیم‌های هیئت مرکزی، همیاری زنجان و شهرداری آمل با قدرت رقابت کنند.

دومین مرحله دیدارهای گروه دوم از مرحله مقدماتی مسابقات این فصل لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور در حالی روزهای یازدهم و دوازدهم مهر ماه در آمل برگزار می‌شود که شهر زنجان در روزهای 30 و 31 مرداد میزبان مرحله اول بود و به ترتیب نمایندگان آمل، مرکزی، زنجان و قم در مکان‌های اول تا چهارم جای گرفتند ولی فاصله تیم اول با تیم چهارم تنها یک امتیاز است.

انتهای پیام/78002/ر40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول