اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جوانان هلال احمر ابرکوه در مسابقات ملی رباتیک خوش درخشیدند

اعضای جوانان هلال احمر شهرستان ابرکوه در استان یزد از مسابقات ملی رباتیک خوش درخشیدند و مدال‌های طلا و نقره این المپیاد را از آن خود کردند.

جوانان هلال احمر ابرکوه در مسابقات ملی رباتیک خوش درخشیدند

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، علی فاتحی‌نیا، دانش‌آموز پایه دوم رشته ریاضی فیزیک از دبیرستان ابوذر ابرکوه، با طراحی ربات امدادگر موفق شد رتبه نخست و مدال طلای این رقابت‌ها را از آن خود کند.

محمد منصوری نیز که در پایه دوم رشته ریاضی فیزیک دبیرستان ملاصدرا این شهرستان مشغول به تحصیل است، طراحی امدادگر مسیریاب جست‌وجوگر و مصدوم یاب را انجام داد و رتبه نخست و مدال طلای این رقابت‌ها را از آن خود کرد.

وی عضویت در سازمان جوانان هلال احمر و فعالیت در پژوهش‌سرای دانش‌آموزی را علت موفقیت خود در این مسابقات اعلام کرده است.

محمد زارع نیز دیگر دانش‌آموز ابرکوهی است که در پایه دوم رشته برق دبیرستان علامه طباطبایی این شهرستان مشغول به تحصیل است و با طراحی امدادگر مصدوم یاب، رتبه نخست و مدال طلای این مسابقات را به خود اختصاص داده است.

محمدرضا عادل و محمدرضا صالح‌خواه و مهدی اوسطی نیز که هر سه در پایه ششم ابتدایی دبستان شاهد و شهدای ابرکوه مشغول به تحصیل هستند، با طراحی ربات جهت‌یاب در مسیرهای پر پیچ و خم، مقام دوم مسابقات را به خود اختصاص داده و مدال نقره دریافت کردند.

انتهای پیام/2464/ق20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول