اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور تامین امکانات و وسایل ساختمان

شرکت کنندگان در نمایشگاه ساختمان آماده کمک به بیماران ام.اس

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی غرب ایران از اعلام آمادگی برخی از شرکت‌های شرکت‌کننده در نمایشگاه ساختمان برای تامین امکانات و وسایل ساختمان بیماران ام.اس استان خبر داد.

شرکت کنندگان در نمایشگاه ساختمان آماده کمک به بیماران ام.اس

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک علی جعفر محصولی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دوازدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی ایران با رضایتمندی تمام حاضران، غرفه‌داران و شرکت‌های تولیدی و عرضه‌کننده پس از پنج روز برپایی ، روز گذشته به کار خود در اراک پایان داد.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه که با حضور نمایندگان هفت کشور اروپایی و آسیایی و بیش از 90 غرفه برپا شده بود مورد بازدید متخصصین، مدیران و دست اندرکاران ساخت و ساز قرار گرفت و به جرات می‌توان گفت این نمایشگاه پاسخگوی بسیاری از کارشناسان بود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی غرب ایران تاکید کرد: بدون شک رضایت و کیفیت خوب برگزاری که با حضور غرفه‌های متنوع و ارائه درست و اصولی کالاها از سوی متخصصان، پیشکسوتان، کارشناسان، برنامه‌ریزان و سازندگان انبوه‌سازی و شرکت‌های مختلف ساختمان در عرصه‌های گوناگون اعلام شد، نشان از موفقیت این نمایشگاه بود.

محصولی ادامه داد: از ویژگی‌های برجسته این نمایشگاه اعلام آمادگی و داوطلبانه مدیران غرفه‌های سرمایشی و گرمایشی برای تامین تجهیزات تاسیساتی ساختمان بیماران ام اس اراک در شهرک گردو بود که در این رابطه مدیر گروه شرکت فرم‌دما با تقبل بخشی از فن‌کویل‌ها و سایر نیازهای مربوط، نماینده شرکت تویوسیستم اصلی و مرکزی گرمایشی و موتورخانه ساختمان را تامین کردند، همچنین سایر غرفه‌داران از جمله ایران رادیاتور، پکیچ استانبول، رادیاتور 2000 و... نسبت به تامین سایر ملزومات و ابزار مورد نیاز اقدام و قول همکاری و مساعدت دادند.

انتهای پیام/87011/ق20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول