اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شاهین‌شهر:

ساماندهی کارگاه‌های مشاغل شهر از اولویت برنامه کاری من در شاهین‌شهر است

شهردار جدید شاهین‌شهر گفت: ساماندهی کارگاه‌های مشاغل شهر از اولویت برنامه کاری من در شاهین‌شهر است.

ساماندهی کارگاه‌های مشاغل شهر از اولویت برنامه کاری من در شاهین‌شهر است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علی‌اصغر ذاکری هرندی امشب در همایش تودیع و معارفه خود که در تالار شیخ بهایی برگزار شد با اشاره به بیان تجربه 20 ساله‌اش در وزارت کشور، اظهار داشت: آمادگی خود را برای خدمت به مردم همیشه در صحنه شاهین‌شهر با ارائه برنامه‌هایی که به شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر ارائه کرده‌ام اعلام می‌‌کنم.

وی با مطرح کردن قسمتی از برنامه‌هایش جهت خدمت به مردم در شهرداری شاهین‌شهر، اضافه کرد: جذب سرمایه‌گذار و مشارکت بخش خصوصی در انجام دادن پروژه‌های کلان عمرانی در این شهر به عنوان نخستین پروژه کاری من خواهد بود.

شهردار شاهین‌شهر با اشاره به اینکه شهر کرج در کنار کلانشهر تهران قرار دارد، ادامه داد: مصدق شاهین‌شهر برای کلان‌شهر اصفهان نیز بدین گونه است اما باید شاهین‌شهر به صورت خودکفا و در یک مرحله از اصفهان جدا شود.

وی با بیان اینکه اگر برنامه‌های شهری که در اصفهان نتوانسته اجرایی شود باید این برنامه‌ها را در شاهین‌شهر اجرایی کنیم، یادآور شد: برنامه‌های که با مشارکت مردم، اعضای شورا و نماینده ارائه می‌شود نیز به آن‌ها جامع عمل می‌پوشانیم.

این مسئول با بیان اینکه مترو شاهین‌شهر در اولویت کاری بنده قرار خواهد گرفت، تأکید کرد: ارتباط سریع شاهین به اصفهان، توسعه فضای سبز شهری که سرانه آن به ازای هر نفر 30 متر است، بحث ساماندهی کارگاه‌های مشاغل شهری و حرکت‌های فرهنگی با همفکری مردم و مسئولان از سایر برنامه‌های کاری بنده در شهرداری شاهین‌شهر خواهد بود.

انتهای پیام/63023/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول