اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سال گذشته صورت گرفت

کمک 264 میلیون‌ریالی مردم خرم‌دره به زلزله‌زدگان

رئیس کمیته امداد شهرستان خرم‌دره گفت: در سال گذشته در زمینه کمک‌ مردمی برای زلزله‌زدگان، مبلغ 264 میلیون و 333 هزار و 350 ریال جمع‌آوری شد.

کمک 264 میلیون‌ریالی مردم خرم‌دره به زلزله‌زدگان

ابوالفضل احمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در خرم‌دره با بیان اینکه تعداد ایتام تحت حمایت کمیته امداد خرم‌دره 126 نفر است، گفت: حامیان طرح اکرام نیز 362 است که برای این افراد در سال گذشته مبلغ 460 میلیون و 788 هزار و 717 ریال هزینه شد.

وی با اشاره به جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای زلزله‌زدگان اضافه کرد: در سال گذشته برای این امر مبلغ 264 میلیون و 333 هزار و 350 ریال جمع‌آوری شد.

رئیس کمیته امداد شهرستان خرم‌دره با اشاره به برگزاری دوره‌های اموزشی و نشست‌های نماز، امر به معروف و نهی از منکر گفت: محفل انس با قرآن، عفاف و حجاب، و پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر سال گذشته در شهرستان خرم‌دره برگزار شده است.

وی افزود: سال گذشته دوره‌های آموزشی و همایش‌های دیگری نیز با موضوع‌های تغذیه مناسب دیابت توسط اداره کمیته امداد شهرستان خرم‌دره در این شهرستان برگزار شد.

احمدی با اشاره به جمع‌آوری مساعدت‌های مردمی در طرح‌های مشارکت در این شهرستان عنوان داشت: در این زمینه سال گذشته مبلغ 51 میلیون و 986 هزار و 750 ریال جمع‌آوری شد.

وی با اشاره به بیمه کردن زنان سرپرست خانوار به وسیله تامین اجتماعی، بیمه کردن مجریان طرح‌های اشتغالزایی و خودکفایی و بیمه اجتماعی برای 529 نفر خاطرنشان کرد: مبلغ هزینه شده برای این امر در سال 91 به میزان دو میلیارد و 113 میلیون و 763 هزار و 400 ریال است.

رئیس کمیته امداد شهرستان خرم‌دره با اشاره به صدور گواهی برای معافیت سربازی، کاهش تعرفه و انتقال سربازان در کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان خرم‌دره اظهار داشت: در سال گذشته برای 84 نفر توسط در کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان خرم‌دره گواهی صادر شد.

وی تعداد قرض‌الحسنه پرداختی به مددجویان در سال 91 را 504 مورد اعلام و خاطرنشان کرد: برای این امر مبلغ سه میلیارد و 888 میلیون و 205 هزار ریال در نظر گرفته شد.

احمدی تصریح کرد: در حال حاضر 3 هزار و 286 نفر تحت حمایت کمیته امداد شهرستان خرم‌دره هستند.

انتهای پیام/73002/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول