اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجلاس پیر غلامان حسینی کشور:

گلستان میزبان شاخص‎ترین مداحان اهل بیت خواهد بود

مدیر کل نغمات و رادیو نوا و دبیر اجلاس پیرغلامان حسینی کشور گفت: در اجلاس بین‎المللی تجلیل از پیرغلامان حسینی، گلستان میزبان شاخص‎ترین چهرهای داخلی و بین‎المللی این عرصه خواهد بود.

گلستان میزبان شاخص‎ترین مداحان اهل بیت خواهد بود

ابراهیم طاهری در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: برای انتخاب پیر غلامان و افرادی که در این عرصه در کشورهای مختلف حضور داشتند شاخص‎هایی را تعریف کردیم و با هماهنگی وزارت امور خارجه، سفرای مرتبط و رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی در کشور‎های دیگر اقدام به دعوت از برجسته ترین و شاخص‎ترین افراد در این حوزه کردیم.

وی افزود: خوشبختانه تا به اینجای کار دعوت از این چهره‎های شاخص به نتیجه رسیده و در یازدهمین دوره اجلاس پیرغلامان که به میزبانی استان گلستان برگزار خواهد شد، شاهد حضور این عزیزان خواهیم بود.

حضور «نزار قطری» و «حاج صادق آهنگران» در گرگان

دبیر اجلاس پیر غلامان حسینی کشور همچنین از اعلام آمادگی «نزار قطری» و «حاج صادق آهنگران» مداحان شاخص اهل بیت(ع) برای حضور و اجرای برنامه در آیین اختتامیه این اجلاس خبر داد و خاطرنشان کرد: قطعا حضور چهره‎های شاخص سبب بالا رفتن وزن اجلاس و همین طور بازتاب رسانه‎ای مطلوب در کشورهای منطقه و جهان اسلام خواهد شد. 

سهمیه پیر غلامان سراسر کشور به استان‎ها ابلاغ شده است

طاهری بیان داشت: سهمیه پیر غلامان سراسر کشور به استان‎ها ابلاغ شده و با توجه به شاخص‎هایی که وجود دارد، این عزیزان در اسرع وقت به دبیرخانه اجلاس معرفی خواهند شد.

وی اذعان کرد: خدا را شاکریم که کارها تا به امروز طبق جدول زمان‎بندی، خوب پیش رفته و با پشتکاری که در مدیران استانی می‎بینیم دغدغه‎های کوچک باقیمانده نیز تا زمان آغاز اجلاس مرتفع خواهد شد.

انتهای پیام/2307/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول