اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌زمان با هفته گردشگری صورت گرفت

بازدید مدیرکل میراث فرهنگی استان از خبرگزاری فارس همدان

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و معاون گردشگری این اداره کل و همچنین رئیس انجمن صنفی راهنمایان گردشگری استان همدان از دفتر سرپرستی خبرگزاری فارس همدان بازدید کردند.

بازدید مدیرکل میراث فرهنگی استان از خبرگزاری فارس همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، همزمان با هفته گردشگری علیرضا ایزدی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان و رزیتا ناصرالمعمار معاون گردشگری این اداره کل و همچنین بهنام افتخاری رئیس انجمن صنفی راهنمایان گردشگری استان همدان از دفتر خبرگزاری فارس در همدان بازدید کردند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان هم‌زمان با هفته گردشگری که از پنجم مهر ماه آغاز شده و تا 12 این ماه ادامه دارد به دعوت سرویس فرهنگی خبرگزاری فارس همدان از دفتر خبرگزاری در همدان بازدید کرده و از روند اجرایی و کار اطلاع‌رسانی این خبرگزاری دیدن کرد.

در این بازدید میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان و همکاران وی با بخش‌ها و سرویس‌های مختلف و نحوه کار خبرنگاران این خبرگزاری آشنا شد.

در این بازدید دوساعته، در مورد شعار «آب و گردشگری» شعار جهانی هفته گردشگری 2013، مهم‌ترین برنامه‌های استان در این هفته، پرداختن به خرده‌فرهنگ‌ها، لزوم ایجاد زیرساخت‌های گردشگری در استان، ساماندهی منازل استیجاری و معضلات آن و تأثیرگذاری تبلیغات در گسترش و پویایی عرصه گردشگری بحث و گفت‌وگو شد.

در این نشست صمیمی سرپرست خبرگزاری فارس همدان ضمن ارائه گزارشی از روند اجرایی کار این خبرگزاری در سطح استان همدان اظهار داشت: خبرگزاری فارس در چند سال اخیر با برنامه‌ریزی خود، سعی کرده در همه حوزه‌ها در نهایت سرعت و دقت اخبار را منعکس کند.

احسان مطهری‌زاده افزود: خبرنگاران فارس از نیروهای ارزشی و متعهد هستند و سعی شده تا در حد توان از قابلیت‌های این عزیزان در بهتر شدن عرصه رسانه استان استفاده شود.

وی اضافه کرد: خبرگزاری فارس همدان بیش از 20 خبرنگار متعهد و خبره در اختیار دارد که در کوتاه‌ترین زمان ممکن در راستای رسالت خطیر اطلاع‌رسانی از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نمی‌کنند.

مشروح این گفت‌وگو متعاقباً ارسال می‌شود.

انتهای پیام/89020/ت40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول