اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان:

با یک تیم نصف و نیمه به بندرعباس آمدیم / محتاج دعای مردم هستیم

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان گفت: مصاف یک تیم پر از مصدوم با یک تیم قدرتمند، کار را برای ما سخت خواهد کرد و محتاج به دعای مردم در همدان هستیم.

با یک تیم نصف و نیمه به بندرعباس آمدیم / محتاج دعای مردم هستیم

مجتبی خورشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در همدان اظهار داشت: تیم فوتبال پاس در حالی بسته شد که بسیار دیرتر از مابقی تیم‌ها شروع به تمرین کرد و این لطمه بزرگی به ما زده است.

وی افزود: هنوز در کوران و فشار بازی‌ها قرار نگرفتیم و با شش مصدوم باید یکی از مهم‌ترین بازی‌ها را انجام بدهیم.

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان اضافه کرد: ما بر اساس قرعه با سه تیم مدعی گروه‌مان در سه هفته نخست و متوالی باید مصاف کنیم و این برای ما کار را شدیداً سخت کرده است.

به گفته وی؛ مصاف با یک تیم قدرتمند مثل آلومینیوم هرمزگان با یک تیم پر از مصدوم کار را برای ما سخت خواهد کرد و محتاج به دعای مردم در همدان هستیم.

خورشیدی با اشاره به اینکه 50 درصد تیم مصدوم هستند و با یک تیم نصفه و نیمه به بندرعباس رفتیم افزود: امیر خورج، مصطفی قیصری، امیر گداری، مصطفی علیزاده، لفته حمیدی و صابر میرقربانی از جمله بازیکنان مصدوم ما هستند که در این بازی نمی‌توانیم از وجود آنها استفاده کنیم.

وی ادامه داد: برد هفته قبل برابر نفت مسجدسلیمان شروع خوبی برای ما بود و با همه مشکلات پیش رو موفق شدیم گام اول را محکم برداریم و سه امتیاز شیرینی را کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان با بیان اینکه مصدومیت بازیکنان از یک طرف و هوای گرم از طرف دیگر کار را در بازی امروز سخت کرده، خاطرنشان کرد: تیم آلومینیوم نیز با جذب بازیکنان گران‌قیمت، تیم خوبی را روانه مسابقات کرده و از مدعیان صعود است.

وی با بیان اینکه شناخت کاملی از این تیم جنوبی دارم، ابراز داشت: از آنجا که قرار بود هدایت این تیم را در دست بگیرم با نحوه جذب بازیکن و شرایط حاکم بر این تیم آشنا هستم ضمن اینکه آنها برای نخستین بار به میدان می‌روند و زیاد شناخته شده نیستند.

خورشیدی با بیان این مطلب که فرقی ندارد بازی‌ها برای تیمی که قصد صعود دارد در کجا برگزار شود تصریح کرد: با داشته‌های‌ خود به مصاف حریفان می‌رویم و با دعای خیر مردم همدان با دست پر به استان برمی‌گردیم.

مسابقه تیم‌های پاس همدان و آلومینیوم هرمزگان عصر امروز دوشنبه هشتم مهرماه از ساعت 15:15 در ورزشگاه خلیج‌فارس شهر بندرعباس برگزار خواهد شد.

بر اساس اعلام دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال قاضیان مسابقه پاس همدان و آلومینیوم هرمزگان یاسر همرنگ داور وسط، احد سلطانی و علی‌اکبر نوری کمک داور و علی جلالی داور چهارم خواهند بود و نظارت این بازی بر عهده سعید بطحایی است.

تیم فوتبال پاس همدان در حال حاضر با کسب سه امتیاز بعد از تیم‌های پارسه تهران و البدر بندر کنگ در رده سوم گروه دوم این رقابت‌ها قرار دارد.

انتهای پیام/89020/ی40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول