اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نخستین بازی

آلومینیوم قدم نخست را محکم برداشت

تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان که طی روزهای گذشته در رأس مدیریتی خود دستخوش تغییرات گسترده‌ای شده است، در یک بازی چشمگیر در هفته اول لیگ آزادگان موفق شد با 3 گل پاس همدان را شکست دهد.

آلومینیوم قدم نخست را محکم برداشت

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، آلومینیوم هرمزگان در حالی امروز راس ساعت 15:30 در ورزشگاه 20 هزار نفری خلیج فارس میزبان پاس همدان بود که در هفته اول مسابقات لیگ، به قرعه استراحت خورده بود.

آلومینیوم که تنها یک فصل را در لیگ برتر طی سال گذشته تجربه کرده بود امروز در هوای نسبتا گرم بندرعباس در نیمه نخست و در نمایشی نه چندان دلچسب تنها به یک یا دو مورد حمله نامنظم بر روی دروازه همدانی خود اکتفا کرد، این در حالی بود که پاس همدان نیز در همین نیمه بیشتر بازی را در میانه زمین پیش برد.

آلومینیوم که طی روزهای گذشته کادر مدیریتی آن به طور کامل تغییر کرده و این کادر عباس سرخاب مربی سابق این تیم را به جای پرویز مظلومی به کار گرفته است، بازیکنانی همانند فرناندو سانتوس، هادی دهقانی، میثم مجیدی، جعفر بذری، مسعود رزم‌پوش، سعید راهور و میثم آقائی را نیز از فصل گذشته در ترکیب خود نگهداشته است.

همچنین حضور بازیکنانی از جمله محمد پورمحمد و حسین کاظمی که فصل قبل در تیم فجر سپاسی بازی می‌کردند نیز از این تیم تیمی ساخته که به عقیده بسیاری از کارشناسان یکی از امیدهای خوب به لیگ برتر است.

آلومینیوم در این شرایط و در حالی که حمایت 2 هزار تماشاگر خود را داشت نیمه دوم را هجومی‌تر آغاز کرد تا اینکه میثم مجیدی موفق شد در دقیقه 53 با استفاده از توپ ارسالی توسط حسین کاظمی (ضربه ایستگاهی) آلومینیوم را به نخستین گل خود در این فصل برساند.

همچنین پس از به ثمر رسیدن گل هرچند آلومینیوم توپ و زمین را بیشتر از حریف خود در اختیار داشت اما نتوانست موقعیت آن چنان خطرناکی را بر روی دروازه پاس ایجاد کند.

تیم پاس نیز در این دقایق بیشتر در وسط زمین بازی را دنبال و بعضا به خط جریمه آلومینیوم نیز نزدیک می‌شد، این در حالی بود که پاس از دقیقه 70 به بعد چندین حمله را بر روی دروازه آلومینیوم انجام می‌داد و حتی اشتباهات کاهش خط دفاعی نیز نتوانست همدانی‌ها را به گل برساند.

سرانجام در دقیقه 87 حسین کاظمی با استفاده از توپ بلوکه شده از خط میانی به سمت دروازه پاس نفوذ و با یک ضربه فنی توپ را از بالای سر دروازه‌بان پاس به گل رساند.

در دقایق باقیمانده تیم پاس که به نظر می‌آمد تحت تاثیر آب و هوای بندرعباس از نظر بدنی رو به ضعف گذاشته دچار ضد حملات آلومینیوم شد و سرانجام محمد پورمحمد بازیکن تند و تیز آلومینیوم که طی این بازی بارها خط دفاعی پاس را آزار داده بود موفق شد گل سوم تیم هرمزگانی را در دقیقه 92 به ثمر برساند تا این بازی با همین نتیجه به سود زردپوشان به پایان برسد.

انتهای پیام/88001/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول