اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس مسئول فناوری اطلاعات استان همدان خبر داد

تشکیل کارگروه هم اندیشی حوزه فناوری اطلاعات کتابخانه‌های همدان

مسئول فناوری اطلاعات کتابخانه‌های عمومی از تشکیل کارگروه هم‌اندیشی حوزه فناوری اطلاعات کتابخانه‌های عمومی استان خبر داد.

تشکیل کارگروه هم اندیشی حوزه فناوری اطلاعات کتابخانه‌های همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی کتابخانه‌های همدان، محمد سلیمی اظهار داشت: در راستای هم‌افزایی فکری و اجرای فناوری اطلاعات در کتابخانه‌های عمومی استان همدان و بهره‌گیری از خرد و دانش همکاران کتابخانه‌ها، کارگروهی بدین منظور تشکیل شد.

وی افزود: این کارگروه با حضور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان، کارشناس مسئول فناوری اطلاعات کتابخانه‌های عمومی استان و دیگر مسئولان شهرستان‌ها تشکیل شد.

مسئول فناوری اطلاعات کتابخانه‌های عمومی همدان عنوان کرد: کارگروه شامل سه بخش بود که بخش اول این کارگروه در رابطه با معرفی شاخص‌های راهبردی در حوزه فناوری اطلاعات و اعلام وضعیت فعلی کتابخانه‌ها بود.

وی خاطرنشان کرد: بخش دوم کارگروه به اعلام نقطه نظرات، پیشنهادات و بیان مشکلات در کتابخانه‌ها پرداخته شد و در نهایت جمع‌بندی نظرات، تصمیمات و تعیین جایگاه اعضای کارگروه در قالب چهار کمیته نرم‌افزار، سخت افزار، شبکه و سامانه مدیریت انجام گردید.

در پایان این جلسه مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اظهار داشت: هدف از تشکیل این کارگروه هم‌افزایی فکری و اجرایی فناوری اطلاعات در کتابخانه‌ها است.

ارشاد استعدادی برگزاری چنین جلساتی را مفید برشمرد و بیان داشت: وضعیت حوزه فناوری اطلاعات کتابخانه‌ها به نسبت میانگین کشوری مطلوب تر بوده و همچنین در راستای ارتقاء تجهیزات سخت‌افزاری تلاش‌های ویژه و سرمایه‌گذاری‌های خوبی در این راستا صورت گرفته است.

انتهای پیام/2499/خ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول